Fandom

Naruto Wiki

Kamira

4000stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Kamira

Kamira.png

(カミラ, Kamira)

Debiut

Film Naruto film: Legenda Kamienia Gelel
Występuje w Tylko Film

Głos

Japoński Sachiko Kojima Ikona - Szukaj.png

Dane Osobowe

Płeć Płeć Żeńska.svg Kobieta
Wiek Nie Żyje
Przynależność Kontynent Temujina
Drużyna Rycerze Haido

Kamira (カミラ, Kamira) była rycerzem w armii Haido.

Osobowość

Wydawała się być bardzo sadystyczna i przerażająca, biorąc pod uwagę jej genjutsu i jakie ma upodobanie w strachu i rozpaczy Kankuro. Wydawała się bardzo pewna umiejętności Ranke, co można zobaczyć, gdy z niedowierzaniem patrzyła na śmierć Ranke. Lubiła bawić się z jej przeciwnikami i wyśmiewać ich z dala. Jest również nieco bałamutna, używając czułych terminów takich jak "kochanie" czy "przystojny" podczas walki z Shikamaru i Kankurō. Była również zbyt pewna swojej inteligencji w walce Shikamaru, sądząc, że jest przewidywalny, co doprowadziło ją do śmierci w pułapce Kankurō.

Umiejętności

Może ona przekształcić się w humanoidalnego nietoperza, wypełniając jej ciało czarną skórą, białymi włosami i czerwonymi oczami lub w hybrydowej formie z dzikim wyglądem. W swojej ludzkiej postaci, ona była zdolna do tworzenia czegoś w rodzaju genjutsu, w które Kankurō wpadł, choć została przerwana, kiedy przeciwdziałał jej stosując Karasu. W swojej postać nietoperza, mogła wydzielać gęsty obłok z jej ust, efekt który zdawał się być jedynie zasłoną dymną, ponieważ wydawało się, że nie ma długotrwałych skutków. Ponadto, podczas gdy była w postaci nietoperza, była niezwykle zwinna w powietrzu.

Podczas filmu

Walczyła z Kankurō na plaży Kraju Wiatru. Później walczyła z Shikamarą Nara, który uwięził ją w wielu eksplodujących notkach. Figlarnie dokuczając ninją Liścia, wpadła w pułapkę jak poleciała w prawo prosto w szpony Kuroari Kankurō, która pokroiła ją na kawałki wewnątrz swojego ciała, zabijając ją na miejscu.

Ciekawostki

  • Transformacja Kaminy w nietoperzopodobnego potwora, wraz z Fugai wilkopodobną i Ranke frankensteinopdoobnego, można uznać za trzy parodię klasycznych filmowych potworów, uznając Ranke za Frankensteina, Fufai za wilkołaka(lub kobietą w jej przypadku), a Kamino za drakulę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki