FANDOM

Kandachi (カンダチ, Kandachi) był poszukiwanym ninja z Amegakure i był prawą ręką Hanzō.

Przeszłość Edytuj

Jakiś czas po tym jak Pain zabił Hanzō, Kandachi i jego grupa uciekł z Amegakure i ukrył się w wiosce otoczonej przez siły magnetyczne, który wpływały na przepływ czakry do mózgu. Sukune ingerował w działania Kandachiego. Sukune został przez to brutalnie zamordowany przez Króla Małża. trzymał kobiety i dzieci jako zakładników i zagroził, że jeśli ktoś z poza wioski dowie się o tym, że jego grupa się tu ukrywa, zakładnicy zostaną zabici.

Umiejętności Edytuj

Ninja Art Conch Spear

Kandachi używający Makigai Hō.

Jako prawa ręka Hanzō Kandachi był dość wykwalifikowanym shinobi.

Ninjutsu Edytuj

Podobnie jak jego przełożony w walce używa głównie Kuchiyose no Jutsu. Jego prywatnym przywołaniem jest wielki Król Małż. Kandachi może bezpośrednio ingerować i dawać swojemu przywołaniu sygnał do wykonania określonej techniki. Kandachi był również w stanie dość sprawnie używać swojego Uwolnienia Wody, co pozwala mu na ukrycie się w wodzie i rzucanie na przeciwnika Genjutsu przy pomocy Króla Małża. Pole magnetyczne wywoływane przez drzewa wzmacniało siłę jego Genjutsu.

Część II Edytuj

Historia Konohy Edytuj

Water Release Genjutsu Mystic Fog Prison

Jiraiya i Naruto złapani w genjutsu Króla Małża.

Gdy Jiraiya razem z Naruto przybywają do lasu trenować spotykają Tanishi, który opowiada im o tym jak Kandachi przejął wioskę. Naruto przebrany za Tanishi i Jiraiya udają się do niewoli by spotkać Kandachiego, który decyduje się nakarmić swoje przywołanie zakładnikami. Dochodzi do walki między Naruto a Kandachim, z której zwycięsko wychodzi Naruto pokonując i Kandachiego i jego ogromne przywołanie używając swojego pierwszego Ōdamy Rasengana.

Ciekawostki Edytuj

  • Można przypuszczać, że Nagato w końcu zabił i jego podobnie jak resztę osób mających jakikolwiek związek z Hanzō.