Fandom

Naruto Wiki

Kandachi

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Kandachi

Kandachi.jpeg

(カンダチ, Kandachi)

Debiut

Występuje w Tylko Anime

Głos

Japoński Setsuji Satō

Dane Osobowe

Wiek Przypuszczalnie Nie Żyje
Klasyfikacja Poszukiwany Ninja
Przynależność Symbol Amegakure.svg Amegakure
Typy Natury

Jutsu

Kandachi (カンダチ, Kandachi) był poszukiwanym ninja z Amegakure i był prawą ręką Hanzō.

Przeszłość

Jakiś czas po tym jak Pain zabił Hanzō, Kandachi i jego grupa uciekł z Amegakure i ukrył się w wiosce otoczonej przez siły magnetyczne, który wpływały na przepływ czakry do mózgu. Sukune ingerował w działania Kandachiego. Sukune został przez to brutalnie zamordowany przez Króla Małża. trzymał kobiety i dzieci jako zakładników i zagroził, że jeśli ktoś z poza wioski dowie się o tym, że jego grupa się tu ukrywa, zakładnicy zostaną zabici.

Umiejętności

Ninja Art Conch Spear.png

Kandachi używający Makigai Hō.

Jako prawa ręka Hanzō Kandachi był dość wykwalifikowanym shinobi.

Ninjutsu

Podobnie jak jego przełożony w walce używa głównie Kuchiyose no Jutsu. Jego prywatnym przywołaniem jest wielki Król Małż. Kandachi może bezpośrednio ingerować i dawać swojemu przywołaniu sygnał do wykonania określonej techniki. Kandachi był również w stanie dość sprawnie używać swojego Uwolnienia Wody, co pozwala mu na ukrycie się w wodzie i rzucanie na przeciwnika Genjutsu przy pomocy Króla Małża. Pole magnetyczne wywoływane przez drzewa wzmacniało siłę jego Genjutsu.

Część II

Historia Konohy

Water Release Genjutsu Mystic Fog Prison.png

Jiraiya i Naruto złapani w genjutsu Króla Małża.

Gdy Jiraiya razem z Naruto przybywają do lasu trenować spotykają Tanishi, który opowiada im o tym jak Kandachi przejął wioskę. Naruto przebrany za Tanishi i Jiraiya udają się do niewoli by spotkać Kandachiego, który decyduje się nakarmić swoje przywołanie zakładnikami. Dochodzi do walki między Naruto a Kandachim, z której zwycięsko wychodzi Naruto pokonując i Kandachiego i jego ogromne przywołanie używając swojego pierwszego Ōdamy Rasengana.

Ciekawostki

  • Można przypuszczać, że Nagato w końcu zabił i jego podobnie jak resztę osób mających jakikolwiek związek z Hanzō.

Więcej w Fandom

Losowa wiki