Fandom

Naruto Wiki

Karui

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Karui

Karui.png

Karui epilog.png

(カルイ, Karui)

Debiut

Manga Rozdział 417
Film Naruto film: Więzienie krwi
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 4
Występuje w Anime, Manga, Gra i Film

Głos

Japoński Yuka Komatsu

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Wodnika.svg 14 Lutego
Płeć Płeć Żeńska.svg Kobieta
Wiek
  • Część II: 17
Wzrost
  • Część II: 166 cm
Waga
  • Część II: 47,9 kg
Grupa krwi A
Przynależność
Drużyna
Klan Symbol Akimichi.svg Klan Akimichi

Ranga

Ranga Ninja
Rejestracja Ninja CL6306
Rodzina

Jutsu
Narzędzia

Karui (カルイ, Karui) to kunoichi z Kumogakure, jest członkiem Drużyny Samui. Zespół został wysłany do Konohy przez Czwartego Raikage by poinformować o Szczycie Kage. Wraz z dwoma innymi członkami jej zespołu, są uczniami Killera B.

Osobowość

Karui ma nieco żartobliwy-ujemny związek ze swoim kolegą, Omoi. Podczas debiutu, argumentowali oni, nad przyczynami, dla których zostali zwołani przez Raikage. Pokłócili się gdy Omoi, powiedział że Karui ma mniejszy biust niż Samui. Podobnie jak reszta jej zespołu, bardzo szanuje Killera Bee.

Karui jest także bardzo szczera. Pobiła Naruto, gdy chciała wyciągnąć informacje od niego o Sasuke.

Umiejętności

W zakresie walki styl Karui opiera się głównie na walkach na miecze, a więc można by uznać ją za specjalistę szermierki. Ona i Omoi potrafią razem zaatakować wroga mieczem przez co zyskują w walce. Karui ma dobrą wytrzymałość, wystarczającą aby mocno pobić Naruto.

Część II

Atak Paina

Team Samui1.png

Drużyna Samui wysłana przez Raikage

W jej pierwszym występie, razem z Omoi spierają się o możliwe przyczyny, dla których mogliby zostać powołani przez Raikage. Omoi sugeruje, że problemy z kręgosłupem Samui wynikają z jej dużych piersi, o co Karui nie musi się martwić.

Szczyt Pięciu Kage

Po zwycięstwie Naruto nad Nagato, Karui i jej zespół wyruszają w podróż do Konohy, gdy Omoi obawia się, że gdy każda dziewczyna zakocha się w nim a on bedzie musiał opuścić Konohe one popełnią samobójstwo z samotności. Podczas tej krótkiej kłótni z nim, Karui rzuciła w niego kamieniem. Omoi obawia się, że mogła sprowadzić na Konohe lawinę. Po przybyciu do Konohy byli zaszokowani gdyż odnaleźli olbrzymi krater na miejscu Konohy (co było spowodowane atakiem Pain'a: Shinra Tensei). Omoi wini Karui, a Samui powiedziała że powinni poprosić kogoś o informacje na temat tego, co się stało.

Konfrontacja Omoi i Karui.png

Karui i Omoi konfrontują się z Drużyną Kakashiego.

Karui i Omoi usłyszała że Naruto i Sakura mówią o Sasuke, więc zaatakował ich oraz Saia. Później wyjaśniła, że Sasuke Uchiha zaatakował i złapał ich senseia, i że jest on członkiem Akatsuki.

Później Karui i Omoi próbowali dostać informacje od Naruto o Sasuke, ale Naruto odmówił, nie chcąc sprzedać go co spowodowało by łańcuch nienawiści. Karui bije Naruto ale Sai zatrzymuje jej rękę. Potem grozi że pobije też Saia, ale została zatrzymana przez Omoiego. Samui przybyła i zapytał Karui i Omoi czy pomogą jej znaleźć wszystkie informacje wioski Liścia o Akatsuki i Sasuke. Po ich odejściu Omoi zastanawiał się, czy była dla Naruto w porządku. Karui rozgniewana kazała mu być cicho.

Więcej w Fandom

Losowa wiki