Fandom

Naruto Wiki

Katazu

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Katazu

Katazu.jpg

(カタズ, Katazu)

Debiut

Występuje w Tylko Anime

Głos

Japoński Takashi Irie Ikona - Szukaj.png

Dane Osobowe

Rodzina

Katazu (カタズ, Katazu) jest szermierzem, który zajął miejsce swojego brata bliźniaka, pod tożsamością Kagekiego po przypadkowej śmierci Shikazo.

Przeszłość

Kageki udzielił pożyczki pieniężnej Shikazo, ale po narodzinach swojego dziecka, poprosił o zwrócenie ich, ale Shikazo odmówił i doszło do kłótni, która doprowadziła, że Shikazo uderzył głową o skałę na tyle mocno, by go zabić. Katazu przejął więc tożsamość brata, dając szansę ukryć się jego rodzinę.

Umiejętności

Był wyszkolony we władaniu mieczem, oraz na tyle silny by pokonać kilku przeciwników naraz roztrzaskując ich broń.

Część II

Katazu celowo przyciągał do siebie Tsukado, by odciągnąć go od brata. Pomimo, że Tsukado był mistrzem miecza i miał za zadanie pomścić zabójce członka klanu, nie był w stanie pokonać Katazu 34 razy. Następnego dnia po porażce Tsukado, doszło do kolejnej walki zorganizowanej przez gang Kanabun. Z pomocą Naruto, Tsukado był w stanie uzyskać znaczną przewagę, ale Uzumaki powstrzymał starcie, widząc, że Katazu nie zabił Shikazo. Katazu ujawnia prawdę Tsukado i ten decyduje się go nie zabijać. Gang Kanabun próbuje zmusić ich do walki, lecz dzięki interwencji drużyny siódmej, banda zostaje wygnana z miasta.

Więcej w Fandom

Losowa wiki