Fandom

Naruto Wiki

Kazuma

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Kazuma

Kazuma.jpg

Furido.png

(カズマ, Kazuma)

  • Furido (フリド, Furido)

Debiut

Występuje w Tylko Anime

Głos

Japoński Kazuya Nakai

Dane Osobowe

Wiek Nie Żyje
Klasyfikacja Poszukiwany Ninja
Przynależność Symbol Kraju Ognia.svg Kraj Ognia
Drużyna
Rodzina

Typy Natury

Jutsu

Narzędzia

Kazuma (カズマ, Kazuma) znany także jako Furido (フリド, Furido) był jednym z Dwunastu Strażników Ninja, mającej na celu ochronę Lorda Feudalnego Kraju Ognia. Był ojcem Sory. Wystąpił w pierwszych fillerach Naruto Shippūden.

Przeszłość

Nielojalni Strażnicy Ninja.png

Sześciu strażników, którzy chcieli się dopuścić zamachu stanu na Hokage

Po dołączeniu do Strażników, Kazuma uznał, że Konoha nie powinna mieć osobnego "króla", którego uważał za Hokage, a shinobi Konohy powinni stać się częścią armii lorda. Kazuma przekonuje na swoją stronę 5 strażników, zaś inni sprzeciwiają się zamachu na Hokage. Po trudnej walce na placu boju zostają Chiriku, Asuma Sarutobi i Kazuma. Między tymi dwoma ostatnimi dochodzi do finałowej walki, w której Kazuma ginie.

W rzeczywistości przeżył, a następne lata spędzał na treningu i obmyślaniu
4-Osobowa Drużyna Furido.PNG

Drużyna Furido

planu zabicia Hokage. Następnie zmienił nazwisko na Furido i skompletował swoją nową drużynę. Użył odpowiednich argumentów by Fūka,Fuen i Fudō przyłączyli się do niego.

Podczas ataku Dziewięcioogoniastego na Konohę Kazuma wykorzystał okazję, że czakra lisa była tak wielka, że wydostała się na zewnątrz. Kazuma zbierał czakrę z okolicznych wiosek i zapieczętował ją w Sorze, tworząc z niego pseudo-jinchūriki.

Osobowość

Zgodnie z tym, co mówił Sora, Kazuma był kiedyś wiernym i optymistycznym człowiekiem. Był dumny z siebie z powodu siły, którą zdobył na ciężkich treningach. Był bardzo pracowitym członkiem Dwunastu Strażników Ninja. Zgodnie z tym co mówił Asuma, Kazuma bardzo wierzył w swoje przekonania i chciał je osiągnąć za wszelką cenę. Ogólnie był brany za czarny charakter, ale on naprawdę wierzył, że najlepsze dla Kraju Ognia będzie pozbycie się hokage.

Jako Furido wydawał się być niefrasobliwy i nieco głupkowaty, ale to miało zmylić przeciwnika. Wprawdzie Kazuma nie zatrzymał się przed niczym, aby osiągnąć swój cel, porzucił emocjonalne przywiązanie do wszystkiego, co pokazuje fakt zrobienia z syna narzędzia i broni.

Umiejętności

Kazuma pokazał dużą sprawność w taijutsu, na co pokazuje fakt, że bawił się z Sorą (który był wysoko wykwalifikowany w bliskiej walce) podczas bitwy. Jego podstawową bronią w bitwie jest Monk Personel (mnich pracowników), gdzie jego góra może być podzielona na kilka części i połączona łańcuchem. Monk Personel może niszczyć skały i drzewa w mgnieniu oka. Był na tyle silny, aby zablokować wietrzny atak Asumy. Był też jednym z właścicieli wietrznej techniki Hien.

Kazuma posiadał też dużą wiedzę o jutsu, co wykazał kontrolując demoniczną czakrę Sory, aż w końcu zdecydował się ją uwolnić. Mógł również wskrzeszać zmarłych i kontrolować ich swoimi sposobami. Umiał wykorzystać swój element ziemi do kamuflażu.

Część II

Dwunastu Strażników Ninja

Kazuma2.jpg

Kazuma jako Furido

Kazuma napotyka drużynę Yamato w okolicach świątyni ognia, po tym jak zostały tam zabrane zwłoki Kitane, Tou, Seito i Nauma. Tam stanął twarzą w twarz z Sorą. Kazuma bardziej był zainteresowany jaką jego syn ma moc, a nie na jakiego wyszedł człowieka. Drażni Sorę, aby ten użył demonicznej czakry. Ostatecznie Kazuma używa 5 żywiołów na synie, przez co u tego częściej pojawia się demoniczne ramię.

Przed atakiem na Konohę Kazuma mówi Sorze, że to Asuma Sarutobi zabił jego ojca. To miało spowodować aby Sora dołączył do Kazumy w zamachu na hokage. Po pewnym czasie pseudo jinchūriki orientuje się, że Furido chce zabić wszystkich mieszkańców Liścia, więc próbuje go powstrzymać.

W związku, że pierwszy plan (Raimu Raito) nie wypalił postanawia wykorzystać do zniszczenia Konohy moc Sory.

Kiedy Fūka, Fuen i Fudō zginęli, drużyna 7 i Asuma dogonili Kazume. Drużyna Yamato walczy z Sorą, a Asuma goni Kazume. W końcu zostaje schwytany. Asuma próbuje zrozumieć Kazume i mówi mu, że źle postępował. Kazuma uwalnia się i próbuje dobić Sarutobiego. Kazuma znowu ponosi klęskę i ginie z ręki Asumy.

Ciekawostki

Więcej w Fandom

Losowa wiki