Fandom

Naruto Wiki

Kidōmaru

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Kidōmaru

Kidomaru.jpg

(鬼童丸, Kidōmaru)

  • Pierwszy (其の一, Sono Ichi)

  • Kidōmaru Wschodniej Bramy (東門の鬼童丸, Tōmon no Kidōmaru)

Debiut

Manga Rozdział 115
Anime Naruto Odcinek 68
Gra Naruto: Ultimate Ninja 2
OVA Wielki sportowy festiwal Wioski Ukrytego Liścia!!

Głos

Japoński Susumu Chiba Ikona - Szukaj.png
Polski Zbigniew Konopka Ikona - Szukaj.png

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Strzelca.svg 16 Grudnia
Wiek
  • Część I: 14 (Nie Żyje)
Wzrost
  • Część I: 159,2 cm
Waga
  • Część I: 56,2 kg
Grupa krwi A
Klasyfikacja Sensor
Przynależność Symbol Otogakure.svg Otogakure
Drużyna Symbol Czwórka Dźwięku.svg Czwórka Dźwięku
Jutsu

Kidōmaru (鬼童丸, Kidōmaru) - był najbystrzejszym członkiem Czwórki Dźwięku, co potwierdził sam Orochimaru.

Osobowość

Kidōmaru był niezwykle sprytny i inteligentny. O mało co nie pokonał geniusza Konohy - Nejiego. Odkrył nawet słaby punkt jego Byakugana, co jest bardzo trudne. Każdą walkę traktuje jako grę, bo lubi patrzeć na przerażenie i bezsilność oponenta.

Atak na Konohę

Kidōmaru podczas ataku na Wioskę Liścia oddzielał walczących Orochimaru i Hokage, a następnie próbował zatrzymać grupę pościgową z ANBU .

"Porwanie" Sasuke

Crsdseal.png

Przeklęta Pieczęć Kidōmaru

Kidōmaru pojawia się wraz z towarzyszami, by odeskortować Sasuke do Orochimaru. W lesie zaskakują ich Genini z Konohy pod wodzą Shikamaru. Kiedy Jirōbō nie wraca, Kidōmaru decyduje się walczyć z Nejim. Korzysta z drugiego stadium Przeklętej Pieczęci, ale ostatecznie i tak przegrywa.

Wygląd

Ndstadium.jpg

Kidōmaru w drugim stadium Pieczęci

Kidōmaru miał dosyć specyficzny wygląd. Miał ciemną karnację, brązowe włosy związane rzemykiem i trzy pary rąk wystające z tułowia. Przypominał trochę pająka, zresztą jego umiejętności były powiązane z tym zwierzęciem. Jako jedyny spośród elity wężowego sannina nosił ochraniacz Otogakure.

W drugim stadium pieczęci jego wygląd ulegał diametralnej zmianie - jego włosy rosły i jaśnieły, natomiast skóra ciemnieły. Jego zęby robiły się jakby dłuższe i ostrzejsze, oczy były czarne z żółtymi tęczówkami, dodatkowo na czole pojawiało się trzecie oko.

Umiejętności

Ndstage.jpg

Trzecie oko Kidōmaru

Kidōmaru przeważnie pluł w stronę przeciwnika pajęczymi, lepkimi sieciami, które go obezwładniają. Sieci były stworzone z jego czakry, natomiast można wprowadzić w nie inną czakrę, jak to zrobił Neji. Gdy to nie działa, Kidōmaru przyzywał ogromnego pająka. Wydalał on wielki kokon, z którego wydostawały się tysiące pająków. Dodatkowo chłopak produkował złotą wydzielinę, którą mogł wypluć czy też wyprowadzić ją przez mikroskopijne otwory w skórze i dowolnie nią manipulować. Substancja ta twardnieje i może służyć za broń czy też za solidną zbroję, dzięki czemu Kidōmaru mógł ochronić się przed atakiem albo zaatakować złotymi kunaiami. A gdy i to nie podziałało, Kidōmaru uaktywniał Przeklętą Pieczęć. Jego siła wzrastał, mógł wyprodukować ze złotej wydzieliny łuk. Kiedy był znudzony "zabawą" dobijał nim przeciwnika, wystrzeliwując strzały przylepione do pajęczej nici - mógł zmieniać trajektorię lotu strzały.

Statystyki

Databook Ninjutsu Taijutsu Genjutsu Inteligencja Siła Szybkość Wytrzymałość Pieczęcie Razem
Drugi

4 2,5 1,5 4 2 3 4 4 25

Więcej w Fandom

Losowa wiki