Fandom

Naruto Wiki

Kigiri

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Kigiri

(鬼霧, Kigiri)

Debiut

Występuje w Tylko Anime

Głos

Japoński Yoshimasa Hosoya Ikona - Szukaj.png

Dane Osobowe

Wiek Nie Żyje
Przynależność Symbol Otogakure.svg Otogakure
Drużyna Drużyna Guren
Typy Natury

Jutsu

Kigiri (鬼霧, Kigiri) był shinobi z Otogakure i członkiem Drużyny Guren.

Osobowość

Kigiri wydaje się być bardziej niefrasobliwy w porównaniu do innych członków grupy. Podczas gry zwrócił się do Rinjego Aniki (bracie). Prawdopodobnie jest hazardzistą, ponieważ pokazane było jak grał w karty z Rinjim podczas pobytu w kryjówce.

Wygląd

Kigiri ma średniej długości bladofioletowe włosy i szare oczy. Ubrany jest w czarny płaszcz, pod którym nosi czarną koszulkę i lawendowe spodnie oraz sandały. Jego najbardziej rozpoznawalnym elementem była maska, która obejmowała dolną część twarzy.

Umiejętności

Multiple Smoke Clone.png

Kigiri używa klonów

Podstawową metodą walki Kigiriego jest manipulacja gazami. Jest zdolny do wyzwolenia potężnej i oślepiającej zasłony dymnej. Potrafi on stworzyć solidne klony z gazu, które pomagają mu w walce. Podczas walki z Kakashim pokazane było, że użył techniki ognia, która uruchomiła kilka wybuchów w kierunku przeciwnika.

Kigiri Cursed Seal.png

Kigiri aktywuje przeklętą pieczęć

Później dostał przeklętą pieczęć, która wzmacnia czakrę i czystą moc, ale jeśli nie użyje tego poprawnie, pieczęć go zabije.

Część II

Trójoogoniasty

Orochimaru's Hideout Discovered.PNG

Drużyna Guren.

Był jednym z więźniów Orochimaru, który został wybrany by połączyć siły z Guren. Kigiri był później widziany w kryjówce grając w karty z Rinjim, aczkolwiek narzekał, że ma pecha i skarżył się na stan bazy.

Jakiś czas później Kigiriego i resztę drużyny wysłano, żeby zajęli się drużyną Kurenai. Kigiri użył zasłony dymnej by wyłączyć Kibie zmysł zapachu. Później wycofał się razem z resztą grupy, ponieważ Guren uznała, że poradzi sobie sama. Kiedy Guren odchodziła z Kabuto i Yūkimaru dostał rozkaz by zostać za nimi i rozprawić się z drużyną Kurenai oraz drużyną Yamato. Po fali pływowej wyjaśnił Rinjemu, że nie powiedziono mu o udziale Trójogoniastego w misji. Kigiri powiedział także, że nie będzie ryzykował życiem by schwytać bestię.

Smoke Clone.png

Kigiri unika Lee.

Później, Kigiri i reszta drużyny z wyjątkiem Gozu, kończył walczyć z Yamato, Rockiem Lee, Kibą i Tenten. Yamato pochwycił go swoją techniką elementu drewna, ale kiedy Lee go zaatakował okazało się, że to klon z dymu i Kigiri uwięził go w swojej zasłonie dymnej. Lee, pamiętając co mu powiedział Guy o wykrywaniu wrogów sercem był w stanie zlokalizować jednego z wrogów i zaatakował Kihō. Kiedy Kigiri i Nurari próbowali sprzeciwić się, Tenten użyła swoich broni by zatrzymać ich w dymie a następnie użyła eksplodujących notek, które przyczepione były do kunaii, po czym Kiba i Akamaru skończyli z Kigirim i innymi swoją Gatsūgą, wykopując całą trójkę w niebo. Choć mu i reszcie zespołu udało im się przeżyć byli ciężko ranni.

Binding Smoke Prison.png

Kigiri atakuje Kakashiego.

Kabuto wykorzystał stan Kigiriego i przekonał, że potrzebuje natychmiastowej operacji by przeżyć, w trakcie tego zabiegu Kigiri otrzymał przeklętą pieczęć. Podążając za rozkazami Kabuto Kigiri i jego zespół znów zaatakowali ninja z Konohy z większym zaufaniem niż kiedykolwiek. Mu i jego drużynie znowu udało się zdjąć podstawową obronę i wychwycić Yūkimaru. Następnie Kigiri ze swoją drużyną widział w tym możliwość na ucieczkę od Orochimaru ale zrozumieli, że pieczęć ich zabije, jeśli nie będą jej odpowiednio używać. Obawiając się śmierci Kigiri i drużyna znów stanęli naprzeciw ninjom z Konohy. Kakashi zabił Kigiriego swoim Raikiri po tym, jak go oszukał by ten myślał, że pokonał shinobiego z Wioski Liścia. Po jego śmierci Nurari i Kihō zamienili się w potwory, które znowu walczyły z Kakashim i resztą. Jak mieli być zabici przez Kakashiego, połączone trio wkrótce wkrótce znalazło swój koniec przy szalejącym Trójogoniastym.

Ciekawostki

  • Ubranie Kigiriego i maska przypominają te noszone przez niektórych shinobich z Amegakure. Jego ustnik przypomina też ten, który mieli demoniczni bracia z Kirigakure, Gōzu i Meizu.
  • Kolejnym przykładem połączenia z Kirigakure jest jego imię, 鬼霧. 鬼 znaczy "duch" lub "diabeł" i 霧 znaczy "mgła" i jest to takie samo Kanji jak w nazwie Kirigakure (霧隠). Zatem jego imię może oznaczać coś jak "diabelska mgła".

Więcej w Fandom

Losowa wiki