Fandom

Naruto Wiki

Kimimaro

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Kimimaro

Kimimaro infobox.png

(君麻呂, Kimimaro)

Debiut

Manga Rozdział 199
Anime Naruto Odcinek 118
Gra Naruto: Ultimate Ninja 3
OVA Nareszcie starcie! Jōnin kontra genin!! Niekontrolowane spotkanie turnieju walki wręcz!

Głos

Japoński

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Bliźniąt.svg 15 Czerwca
Wiek
  • Część I: 15 (Nie Żyje)
Wzrost
  • Część I: 166,1 cm
Waga
  • Część I: 49,8 kg
Grupa krwi A
Kekkei Genkai Symbol Shikotsumyaku.svg Shikotsumyaku
Przynależność Symbol Otogakure.svg Otogakure
Drużyna Symbol Czwórka Dźwięku.svg Czwórka Dźwięku
Klan Symbol Kaguya.svg Klan Kaguya
Jutsu

Kimimaro (君麻呂, Kimimaro) był ostatnim członkiem klanu Kaguya. Był liderem Piątki Dźwięku aż do czasu choroby, która zmusiła go do opuszczenia grupy.

Przeszłość

Kidkimimaro.jpg

Kimimaro jako dziecko

Kimimaro urodził się w klanie bez wioski - Kaguya. Był to barbarzyński klan, który żył walką i zabijaniem. Był tak silny, że istniał bez zawierania jakichkolwiek sojuszy, jednak w okresie wielkich wojen, gdy wioski zaczęły rosnąć w siłę, klan ten został wymordowany prawie całkowicie w czasie ataku na Kirigakure - przeżył tylko Kimimaro.

Kimimaro różnił się od reszty jego klanu. Włosy miał naturalnie białe, oczy były z czerwonymi obwódkami. Był najmłodszym i prawdopodobnie ostatnim członkiem klanu Kaguya. Dorastał w ciemności, zamknięty i zapieczętowany w pieczarze, gdzie jego zdolności miały przybierać na sile. Ale sam Kimimaro był inny niż reszta klanu - nie czerpał przyjemności z przemocy, był bardzo wrażliwym człowiekiem, który w czasie całego dzieciństwa nigdy nie zaznał ciepła innej osoby.

Feralnej nocy, kiedy Kimimaro został pierwszy raz wypuszczony ze swojego więzienia, w którym dorastał, klan Kaguya postanowił napaść na Kirigakure . Pech chciał, ze niezorganizowane oddziały klanu nie dały rady obronie wioski i Kimimaro został sam. Już wtedy było widać, ze nawet myśli inaczej - nie czuł przyjemności z zabijania, nie rozumiał celów, które postawili na nim jego starsi krewni.

Po tym, jak Kimimaro został sam, spotkał Orochimaru, który docenił jego umiejętności i przygarnął do siebie. Kimimaro poczuł wreszcie, ze nie jest niepotrzebny i może dla kogoś żyć i walczyć. Również nie rozumiał celów, które stawiał przed nim Sannin, nie wiedział, co jest złe, a co dobre. Wiedział tylko, że jak będzie wypełniać polecenia Orochimaru, to ten będzie z niego dumny. I to właśnie robił.

Jūgo And Kimimaro2.png

Kimimaro i Jūgo

Kimimaro został obdarzony więzami krwi swojego klanu, które pozwalają mu w dowolny sposób manipulować kośćmi - może je łamać, zrastać, wyciągać i odbudowywać, a rany, które powstają poprzez przebicie kośćmi skóry goją się błyskawicznie. Potrafi również utwardzać swoje kości tak, że stają się wtedy twardsze od stali i ostre niczym brzytwa.

Wygląd

Kimimaro wyglądał na młodego mężczyznę w wieku 19-25 lat, jednak jego wspomnienia i spotkanie z Haku wskazuje na to, że jest nieco młodszy. Ma białe włosy spięte z tyłu a po prawej stronie od ucha czerwoną, metalową sprzączkę. Nosi biały strój związany typową, Orochimarowską fioletowa kokardą z tyłu. Ma nad oczami dwie czerwone kropki, zaś same oczy mają czerwona obwódkę. Wyraz twarzy ma bardzo spokojny, ale z oczu bije mu chęć pokazania swojej wartości oraz bezgraniczna miłość do osoby, która dała mu życie. Pod skrzydłami Orochimaru Kimimaro stał się kimś ważnym. W składzie Dźwięku został przywódcą. Pozostali podwładni nie zgadzali się z tym, ale po sprawdzeniu swoich możliwości ulegli ostatniemu przedstawicielowi klanu Kaguya. Nawet Kabuto szanował sługę Orochimaru. Można powiedzieć, że uczynił z Kimimaro swoją prawą rękę (zaraz po Kabuto). Uczestniczył we wszystkich misjach swojego pana - morderstwo Kazekage, śmierć shinobi z Trawy przed Egzaminem na Chūnina.

Techniki Kimimaro opierają się na wykorzystaniu swoich kości. Jego więzy krwi noszą nazwę Kekkei Genkai: Hokkotsu Henkei. Początkowo dzieci z klanu Kaguya miały bardzo twarde, wręcz niezniszczalne kości. Potem, kiedy uczyły się kontrolować czakrę, która w olbrzymich ilościach płynęła po kościach członków klanu Kaguya, potrafili za ich pomocą wyginać je, łamać, zrastać na nowo oraz odbudowywać i kształtować. Twory z kości tworzone przez klan Kaguya noszą odpowiednie nazwy.

Ponadto najważniejsze techniki klanu Kaguya określają się jako tańce. Najwięcej tańców spośród całego klanu odkrył Kimimaro dzięki używaniu przeklętej pieczęci Orochimaru. Użycie ich ściągnęło na Kimimaro śmierć.

Statystyka

Databook Ninjutsu Taijutsu Genjutsu Inteligencja Siła Szybkość Wytrzymałość Pieczęcie Razem
Drugi

4 5 3 3,5 3 4,5 4,5 3 30,5

Część I

Misja Odzyskania Sasuke

Część II

Czwarta Światowa Wojna Shinobi: Konfrontacja

HanzouChiyoKimimaro256.png

Ożywiony Kimimaro wraz z Chiyo i Hanzo

Kimimaro vs. Samurai.png

Kimimaro atakuje samurajów Shikotsumyaku

Obecnie Kimimaro został przyzwany przez Kabuto, do walki z Sojuszem Shinobi. Jest częścią grupy, którą Chūkichi prosi o pomoc, razem z Chiyo i Hanzō. Kimimaro później spotyka Kankurō i kilku członków Dywizji Ataku z zaskoczenia z jego nowym zespołem, w miejscu gdzie jest uwięziony Deidara. Kimimaro używa czakry Orochimaru, która rozpływa się po jego całym ciele i atakuje samurajów techniką Shikotsumyaku.

Cytaty

  • "Najpierw zabiję ciebie, Gaara."
  • "Mój czas upływa..."
  • (Gaara): "Ta... szczególna umiejętność... to Kekkei Genkai, nieprawdaż?
  • (Kimimaro): "klanu Kaguya, teraz już tylko mój."
  • (Gaara): "Musisz być ostatnim z klanu,zatem tu i teraz, twój klan zostanie unicestwiony."
  • (Kimimaro): "To bardzo możliwe, nie przeczę. Wnet legnę złożony niemocą. Mimo to, nie zostanę zniszczony."
  • (Do Orochimaru ): "Teraz mogę być częścią Ciebie.
  • (Do Czwórki Dźwięku ): "Jaki jest wasz wybór? Umrzeć? Czy ugiąć Karku?"
  • (Do Czwórki Dźwięku): "Od teraz jesteśmy pięciorgiem dźwięku."
  • (Do Gaary): "Jako istotna część dzieła Orochimaru, pozostanę w jego sercu na zawsze!"
  • "Skoro pożytek ze mnie żaden, nie mam po co żyć."
  • "Rozwikłam tajnię tego świata, razem z Orochimaru!"

Więcej w Fandom

Losowa wiki