Fandom

Naruto Wiki

Kiri (ninja)

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja2 Share

Kiri[1]

Kiri.png

(キリ, Kiri)

Debiut

Manga Rozdział 515
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 3

Głos

Japoński Shinobu Matsumoto Ikona - Szukaj.png

Dane Osobowe

Wiek
  • Część II: 23
Klasyfikacja Medyczny Ninja
Przynależność
Drużyna Dywizja Ataku z Zaskoczenia

Ranga

Ranga Ninja
Jutsu

Kiri (キリ, Kiri) jest medycznym ninja z Kirigakure.

Osobowość

W anime, Kiri nie kryje się z ukrytą wrogością w kierunku shinobi z Iwagakure za zabicie jego ojca.[2]

Wygląd

Kiri ma krótkie kolczaste, czarne włosy. Nosi standardowy strój shinobi Kirigakure włącznie z kamizelką i obnażone nogi, a także ochraniacze na rękach. Nosi również ochraniacz na czoło Zjednoczonych Sił Shinobi.

Umiejętności

Jako medyczny ninja, Kiri ma wystarczająco wiedzę i umiejętności, by używać Techniki Mistycznej Dłoni do leczenia swoich rannych towarzyszy na polu bitwy. Pokazał się również ze strony wnikliwego stratega, gdyż udzielał pomocy Kankurō w planowaniu zasadzki.

Część II

Przygody na Morzu

Kiri jest wśród grupy shinobi Kirigakure, którzy podążyli za Ganryū na małą wyspę u wybrzeży Kraju Wody z zamiarem zabicia posłanników z Iwagakure. Gdy Ganryū mówi im, by się cofnęli, po usłyszeniu, że ich akcje były naruszeniem woli Mizukage, Kiri jest wśród shinobi, których głos był niezadowolony z tym. Niemniej jednak wycofują się.

Czwarta Światowa Wojna Shinobi: Konfrontacja

Kiri leczący rannego.png

Kiri leczący Tokumę

Podczas Czwartej Światowej Wojny Shinobi, Kiri został przydzielony do Dywizji Ataku z Zaskoczenia. Po wyruszeniu dywizji i znalezieniu dobrej lokacji, by rozstawić obóz, Kankurō i Kiri zaczynają formułować strategie bitewne. Później, gdy Zaji jest zraniony, Kiri zostaje wezwany do niego. Jest później widziany lecząc rannych i po wybuchu pyta Zajiego co się stało. Powiedział, że wszyscy jeszcze żyją.

Później on i część jego dywizji napotykają wsparcie dla Plutonu Ataku z Zaskoczenia i Dywersji. Gdy usiłowali uciec zostają uderzeni przez Trującą Mgłę Ibuse i ulegają jej efektowi. Zostają jednakże uratowani przez samurajów z Piątej Dywizji, którzy zabierają ich do jednostki medycznej na leczenie.

Ciekawostki

  • Choć niewspomniany w odcinku 242, jego imię pojawiło się w końcowych napisach, potwierdzając, że shinobi pojawiający się w tym odcinku to był w istocie Kiri.

Źródła

  1. Czwarty Databook, strona 206
  2. Naruto: Shippūden odcinek 242

Więcej w Fandom

Losowa wiki