Fandom

Naruto Wiki

Kishō Tensei

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Kishō Tensei[1]

Gaara.png

Nazwa

Japońska 己生転生
Rōmaji Kishō Tensei
Dosłowna Polska Reinkarnacja Swoim Życiem Innego

Debiut

Manga Rozdział 274
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja 5

Dane

Klasyfikacja Kinjutsu, Ninjutsu, Ninjutsu Reinkarnacji
Ranga Ranga S
Klasa Uzupełniająca
Zasięg Krótki
Użytkownicy

Ta technika została wynaleziona w Sunagakure przez grupę lalkarzy. Użytkownik, dając swoje siły życiowe, wykorzystuje całą swoją czakrę jako pośrednik.

Technika ta może być stosowana zarówno na żywych jak i martwych. Użycie jej na żywym może uratować i przywrócić cel od dobrego stanu, ale pozostawi użytkownika znacznie wyczerpanego. Gdy użyje się jej na martwym, użytkownik znajdzie pewną śmierć w zamian za duszę zmarłego. W trakcie używania, wydzielana czakra świeci blado-niebieskim kolorem, a jeśli własna czakra użytkownika jest niewystarczająca, może pomóc osoba trzecia.

Z ludzkich pobudek, Sunagakure uznało tę technikę jako "kinjutsu" niezwłocznie po jej wynalezieniu. Jedyną, która może skorzystać z tej techniki jest jej twórca, Chiyo i jest ona jedynym znanym użytkownikiem, a po jej śmierci technika prawdopodobnie została utracone na zawsze.

Celem tej techniki było dawanie życia lalkom. Lalkami, które Chiyo miała na myśli były te rodziców Sasoriego. Celem było również nadanie życia Lalkom Bojowym, aby zwiększyć ich skuteczność w walce.

Ciekawostki

  • W anime Ranmaru był w stanie przywrócić niemal martwego Raige podobnie do tego, jak Chiyo przywróciła śmiertelnie ranną Sakurę.

Źródła

  1. Trzeci Databook, strona 243

Więcej w Fandom

Losowa wiki