Fandom

Naruto Wiki

Kitane

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Kitane

Kitane.png

(キタネ, Kitane)

Debiut

Występuje w Tylko Anime

Głos

Japoński Akio Katō

Dane Osobowe

Wiek Nie Żyje
Przynależność Symbol Kraju Ognia.svg Kraj Ognia
Drużyna Symbol Strażników Ninja.svg Dwunastu Strażników Ninja
Typy Natury

Jutsu
Narzędzia

Kitane (キタネ, Kitane) był kiedyś członkiem Dwunastu Strażników Ninja. Był także przyjacielem Asumy przed śmiercią.

Przeszłość

Podczas, gdy jeszcze żył, był członkiem Dwunastu Strażników Ninja Dziesięć lat przed rozpoczęciem serii, kiedy sześciu członków próbowało dopuścić się zamachu stanu, Kitane obok Asumy, Chiriku, Naumy, Tōu i Seito walczył przeciwko nim. Został zbity przez Kazume, gdy on i trzech innych członków chciało użyć Raimu Raito.

Umiejętności

On wraz z Nauma, Tōu i Seito byli znani jako mistrzowie Uwolnienia Błyskawicy swoich czasów. Jak w przypadku Asumy, jego styl walki opierał się na stosowaniu taijutsu ze swoją naturą czakry poprzez specjalną broń. Użył trzy częściowego metalowego kija, którym był w stanie używać elektrycznych ataków.

Transformacja Natury

Kitane może wysłać piorun poprzez ziemie uderzając o nią swym kijem. Gdy rozdzieli swój kij na trzy części, może użyć Raiton: Kaminari Shibari do utworzenia bariery wokół celu. W połączeniu z Naumą, Tōu i Seito może użyć techniki Raimu Raito by zniszczyć wszystko na danym obszarze.

Część II

Dwunastu Strażników Ninja

Na początku fillerów, ciała jego, Naumy, Tōu i Seito zostają skradzione z grobów a potem ożywione za pomocą błyskawicy. Zanim wszyscy zostali przywróceni, Asuma odkrył schemat postępowania złodziei. Tam bez powodzenia próbuje ich zatrzymać, lecz wydają zachowywać się jak bezmyślne marionetki z wyjątkiem Kitane, który jeszcze jasno myśli, który mówi Asumie, że porusza się wbrew swojej woli.

Później ponownie zostaje "zabity" przez Asume zanim zdążył użyć Raimu Raito. Kiedy plan Kazumy zawodzi postanawia uwolnić przyzwanych Kitane, Naume, Tōu i Seito.

Więcej w Fandom

Losowa wiki