FANDOM

Kitsuchi

Kitsuchi1

(黄ツチ, Kitsuchi)

Debiut

Manga Rozdział 515
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 3

Głos

Japoński Masafumi Kimura Ikona - Szukaj

Dane osobowe

Data urodzenia Astrologiczny Znak Barana 22 Marca
Płeć Płeć Męska Mężczyzna
Wiek
  • Część II: 44
Wzrost
  • Część II: 217 cm
Waga
  • Część II: 120,5 kg
Zajęcie Dowódca Drugiej Dywizji Zjednoczonych Sił Shinobi
Przynależność
Drużyna Druga Dywizja

Ranga

Ranga Ninja
Rejestracja Ninja IW-06112
Rodzina

Typy natury

Jutsu

Kitsuchi (黄ツチ, Kitsuchi) jest jōninem z Iwagakure.

Wygląd

Kitsuchi jest bardzo wysokim i krzepkim shinobim. Ma ciemne włosy, które kończą się w swego rodzaju swoistym kucykiem, bulwiasty nos, oraz brodę. Nosi standardowy jednolity strój shinobi Iwagakure z lewym rękawem i brakującym prawym rękawem. Nosi ochraniacz na czoło sojuszu shinobi. Ma także bandaże na prawej ręce.

Umiejętności

Kitsuchi zaprezentował nam wielką umiejętność władzy nad żywiołem ziemi, używając Doton: Kaido Shōkutsu razem ze swoją córką Kurotsuchi.

Część II

Czwarta światowa Wojna Shinobi: Konfrontacja

W Czwartej Wielkiej Wojnie Shinobi, zostaje powołany na stanowisko dowódcy II Dywizji Sił Sojuszniczych Shinobi o krótkim zakresie bitewnym. Później, sprzymierzeńcy odkryli, że armia białych Zetsu porusza się pod ziemią, po czym Tsuchikage informuje o tym Kitsuchiego. Po otrzymaniu wiadomości, shinobi wraz z córką za pomocą techniki, wyrzucają w powietrze oddziały Akatsuki i dochodzi do zmasowanego ataku. Walczy z białymi Zetsu do momentu kolejnych rozkazów od Dowództwa. Potem widzimy go, kiedy ratuje Darui'ego, używając prawdopodobnie jednej ze swoich zdolności (częściowego utwardzenia ciała). Uderza Złotego Brata i przeprasza, przepraszającego do tej pory wszystkich, shinobi za to, że ospały generał musiał czekać na wsparcie.

Czwarta światowa Wojna Shinobi: Punkt Kulminacyjny

Ciekawostki

  • "Kitsuchi" w wolnym tłumaczeniu oznacza "Żółta Ziemia".