Fandom

Naruto Wiki

Klan Akimichi

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Klan Akimichi

Symbol Akimichi.svg

(秋道一族, Akimichi Ichizoku)

Debiut

Występuje w Anime, Manga, Gra i Film

Informacje

Znani Członkowie

Jutsu

Klan Akimichi (秋道一族, Akimichi Ichizoku) jest jednym z czterech szlachetnych klanów Konohagakure.[1] Miał piętnastu liderów z Chōzą Akimichi jako piętnasty a jego syn Chōji Akimichi został szesnastym.

Przegląd

Członkowie klanu posiadają wielką siłę fizyczną i są w stanie szybko przekonwertować kalorie w czakrę, którą następnie wykorzystują do swoich różnych tajnych technik. Większość tych technik szybko zużywa czakrę użytkownika w trakcie używania i utrzymywanie ich w wydłużonej walce może być męczące. Z tego powodu Akimichi mają wysoki poziom czakry i jedzą dużo, aby zbudować lub uzupełnić swoje rezerwy czakry. Jako hołd, członkowie klanu noszą kanji znaczące "jedzenie" (, Shoku) na ubraniach. Jeśli standardowe kalorie nie wystarczają na bitwę, Akimichi mogą korzystać z klanowych Trzech kolorowych Pigułek by przekonwertować nadmiar tłuszczu w czakrę, kosztem własnego zdrowia.

Akimichi clan.png

Członkowie klanu Akimichi.

Wielu Akimichi używa jako broni. Posiadają one zdolność do wydłużania się, proporcjonalnie do wielkości ich użytkownika. Ta broń ma również niewielkie wypustki na końcu. Wszyscy członkowie klanu posiadają oznaczeniami na policzkach, a większość z nich nosi zbroje płytowe bez kamizelek.

Klan Akimichi ma szczególny związek z klanem Nara i klanem Yamanaka. Przez generacje członkowie tych rodzin formowali trójkę "Ino–Shika–Chō" nazwaną po pierwszych częściach imion członków. Członków Akimichi w trójce oznacza "Chō". By wzmocnić jedność między trzema klanami, członek klanu Sarutobi daje im specjalne kolczyki jako prezent każdej głowie generacji, gdy są one promowani na Chūnina, po tym jak złożą swoje przysięgi. Kolczyki również symbolizują, że są oni uważani za dorosłych przez swoje klany.

Inni Ważni Członkowie Klanu

  • Podczas Inwazji Paina Akimichi byli częścią zespołu Chōzy, który przyszedł z pomocą Kakashiemu. Po przybyciu Chōza zaatakował Ścieżkę Deva używając Bubun Baika no Jutsu, ale został ubezwłasnowolniony przez technikę Shinra Tensei Paina.[2]
  • Później jeden z nich został przypisany jako ochroniarz Naruto, gdy ten był na Żółwiej Wyspie.[3]
  • Podczas Czwartej Światowej Wojny Shinobi dwóch członków klanu zostało przypisanych do pilnowania wejścia do Dywizji Wsparcia Logistycznego i Medycznego.[4]
  • Podczas wspomnień A i Killera B członek Akimichi był widziany z Minato Namikaze wraz z członkiem klanu Inuzuka.[5]
  • Podczas Czwartej Światowej Wojny Shinobi inny Akimichi asystował Chōjiemu w zatrzymaniu ataku Dziesięcioogoniastego.[6]
  • Gdy wskrzeszeni czterej poprzedni Hokage przybyli na pole bitwy, Akimichi z oznaczeniami na policzkach w kształcie rombu został pokazany. Przedstawił Hokage zszokowanym członkom Sojuszu Shinobi[7]
  • Inny Akimichi z bliznowymi oznaczeniami na policzkach był widziany z Hiashim Hyūga na polu bitwy gdy ciało Dziesięcioogoniastego zniknęło. Zapytał czy bestia została pokonana.[8]

Ciekawostki

  • Nazwa "Akimichi" znaczy "droga w sezonie jesiennym". "Aki" znaczy "jesień" a "Michi" znaczy "droga".
  • "Ino", "Shika" i "Chō" to nazwy trzech kart potrzebnych do wysoko cenionej sztuczki "Inoshikachō" w Hanafudzie.

Źródła

  1. Pierwszy Databook, strona 215
  2. Naruto rozdział 423, strona 2
  3. Naruto rozdział 534, strona 15
  4. Naruto rozdział 539, strona 6
  5. Naruto rozdział 542, strona 13
  6. Naruto rozdział 616, strona 10
  7. Naruto rozdział 631, strony 4-5
  8. Naruto rozdział 638, strona 1

Więcej w Fandom

Losowa wiki