FANDOM

Klan Hyūga (日向一族, Hyūga Ichizoku) jest jednym z czterech, szlachetnych klanów z Konohagakure. Wszyscy jego członkowie posiadają Byakugan, kekkei genkai, które daje im szerokie pole widzenia oraz zdolność widzenia przez ciała stałe, a przede wszystkim przez system przepływu czakry. Członkowie tego klanu posiadają także wyjątkową zdolność pozbywania się czakry z dowolnych punktów czakry.

Przeszłość

Klan Hyūga to potomkowie klanu Ōtsutsuki, a dokładniej z linii rodu Hamury Ōtsutsuki. W wyniku czego, są także dalekimi kuzynami klanów Uchiha, Senju, Uzumaki i Kaguya. Są uważani za najpotężniejszy klan w Konohagakure. Ich sława i sprawność doprowadziła wielu zarówno do komplementacji, jak i zazdrości względem ich zdolności. Podczas Czwartej Światowej Wojny Shinobi, ninja z Kumo stwierdził, że w czasach poprzednich wojen, jego wiosce było ciężko ich pokonać.

  • Członkowie głównego rodu.
  • Członkowie gałęzi rodu.
  • Cały klan.

Klan dzieli się na dwie części: główny ród (宗家, sōke) oraz gałąź rodu (分家, bunke), system, który ma za zadanie chronić sekretów Byakugana przed obcymi. Główny ród przewodzi rodzinie, a gałąź rodu chroni ją. Członkowie gałęzi rodu są oznakowani za pomocą przeklętej pieczęci w dniu trzecich urodzin dziedzica głównego rodu. Ta pieczęć daje głównemu rodowi absolutną kontrolę nad członkami gałęzi rodu, ponieważ mogą zniszczyć ich komórki mózgowe za pomocą zwykłej pieczęci ręcznej, co powoduje u nich niesamowity ból, który ma na celu ich ukarać. Ta pieczęć również sprawia, że sekret Byakugana jest bezpieczny, ponieważ utrzymuje się ona aż do śmierci jej posiadacza. Ze względu na to, że są przede wszystkim sługą z powodu kolejności narodzin lub pochodzenia, niektórzy członkowie gałęzi rodu są wrogo nastawieni w stosunku do głównego rodu.

Umiejętności

Liderzy

Ciekawostki

  • "Hyūga" (日向) oznacza "słoneczne miejsce" i jest także nazwą japońskiego miasta w Prefekturze Miyazaki.
  • Boruto i Himawari są potomkami klanu Hyūga dzięki swojej matce.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Klan Hyūga

  • Sharingan+Byakugan

    4 wiadomości
    • a gdzie moge przeczytać te databooki?
    • Niestety nie ma ich tłumaczeń.
  • Klan Hyūga

    9 wiadomości
    • Było pokazane w [http://www.mangapanda.com/93-18115-13/naruto/chapter-457.html rozdziale 457]
    • Zyriusz ma rację :)