Fandom

Naruto Wiki

Klan Kaguya

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Klan Kaguya

Kaguya Men.png

(かぐや一族, Kaguya Ichizoku)

Debiut

Informacje

Kekkei Genkai
Znani Członkowie

Klan Kaguya (かぐや一族, Kaguya Ichizoku) był chyba jednym z najbardziej barbarzyńskich klanów w "Naruto", wystarczająco potężny by żyć bez jakichkolwiek sojuszników. Ich jedynym zajęciem, rozrywką i sposobem na życie była walka. Cały czas z kimś walczyli, nie mogli usiedzieć w spokoju. Każdym z nich kierowała żądza krwi. W końcu pewnej nocy zaatakowali Kirigakure. Niezorganizowane oddziału klanu zostały wybite co do nogi. Przeżył jedynie Kimimaro i tylko jego jedynego znamy z tego klanu. Na jego przykładzie możemy stwierdzić, że klan miał zaawansowaną linię krwi ściśle związaną z kośćmi. Każdy z członków był zdolny do przetwarzania swojego układu szkieletowego bez ograniczeń. W dodatku wytwarzane kości wzbogacone są w duże ilości wapnia, dzięki czemu stają się twarde jak stal do tego stopnia, że służą jako miecz.

Ciekawostki

  • "Kaguya" to także imię Kaguyi Ōtsutsuki, która też posiada Shikotsumyaku.
  • Niektóre cechy wyglądu członków klanu przypominają cechy Kaguyi np. symbol klanu przypominający brwi Kaguyi, charakterystyczny przedziałek we włosach, oraz w przypadku Kimimaro kolor włosów.

Więcej w Fandom

Losowa wiki