FANDOM

Klan Kaguya (かぐや一族, Kaguya Ichizoku) był chyba jednym z najbardziej barbarzyńskich klanów w "Naruto", wystarczająco potężny by żyć bez jakichkolwiek sojuszników. Ich jedynym zajęciem, rozrywką i sposobem na życie była walka. Cały czas z kimś walczyli, nie mogli usiedzieć w spokoju. Każdym z nich kierowała żądza krwi. W końcu pewnej nocy zaatakowali Kirigakure. Niezorganizowane oddziału klanu zostały wybite co do nogi. Przeżył jedynie Kimimaro i tylko jego jedynego znamy z tego klanu. Na jego przykładzie możemy stwierdzić, że klan miał zaawansowaną linię krwi ściśle związaną z kośćmi. Każdy z członków był zdolny do przetwarzania swojego układu szkieletowego bez ograniczeń. W dodatku wytwarzane kości wzbogacone są w duże ilości wapnia, dzięki czemu stają się twarde jak stal do tego stopnia, że służą jako miecz.

Ciekawostki

  • "Kaguya" to także imię Kaguyi Ōtsutsuki, która też posiada Shikotsumyaku.
  • Niektóre cechy wyglądu członków klanu przypominają cechy Kaguyi np. symbol klanu przypominający brwi Kaguyi, charakterystyczny przedziałek we włosach, oraz w przypadku Kimimaro kolor włosów.