Fandom

Naruto Wiki

Klan Kamizuru

4000stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Klan Kamizuru

Kamizuru Clan.PNG

(上水流一族, Kamizuru Ichizoku)

Debiut

Występuje w Tylko Anime

Informacje

Przynależność
Znani Członkowie

Jutsu

Klan Kamizuru (上水流一族, Kamizuru Ichizoku) jest klanem użytkowników pszczół z Iwagakure.

Historia

Wiele lat przed rozpoczęciem serii klan Kamizuru zaatakował Konohagakure, lecz została ochroniona przez klan Aburame, który dzięki większemu doświadczeniu swoimi robakami zabił pszczoły wroga. Klan stracił swój status i szacunek w wiosce, a z czasem członków było co raz mniej. Suzumebachi twierdzi, że Pierwszy Tsuchikage pochodził z tego klanu.

Część I

Poszukiwania Bikōchū

Rokując nadzieję w sekretnym zwoju Pierwszego Tsuchikage, który zawiera potężne zakazane robacze techniki, Suzumebachi, Jibachi, Kurobachi postanawiają znaleźć robaka Bikōchū, by ten za pomocą swojego węchu znalazł zwój. Drużyna Kurenai i Naruto Uzumaki także postanawiają znaleźć go, by odnaleźć Sasuke Uchiha, a więc doszło do konfrontacji. Dwóch członków klanu zginęło od nowo opracowanej techniki Hinaty, czyli Shugohakke Rokujūyon Shō, zaś Suzumebachi próbując ostatniej próby, atakuje na grzbiecie Gigantycznej Pszczoły lecz została pokonana przez Naruto jego Rasenganem.

Ciekawostki

  • Członkowie tego klanu nie używają pieczęci używanych do techniki przywołania. Zamiast tego trzymają swój prawy kciuk na lewej dłoni.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki