FANDOM

Klan Kurama

Symbol Kurama

(鞍馬一族, Kurama Ichizoku)

Debiut

Występuje w Tylko Anime

Informacje

Przynależność
Kekkei Genkai
Znani Członkowie

Klan Kurama (鞍馬一族, Kurama Ichizoku) był jednym z najpotężniejszych klanów Konohy. Ich więzy krwi równały się mocy klanu Uchiha. Członkowie tego klanu byli największymi i najbardziej zaawansowanymi specjalistami w sztuce genjutsu, czyli mocy kontroli umysłu. Klan ten uległ zmniejszeniu kilka lat przed wydarzeniami opisanymi w I części. Nawet wraz z ich zdolnościami do genjutsu nie byli oni w stanie zostać jōninami. Najsilniejszą z ich rodu jest Yakumo Kurama. Posiada ona największe umiejętności w sztuce władania umysłem z całej rodziny, która nawet się jej obawia. Obawa ta jest spowodowana pewną specjalną cechą klanu. Raz na kilka pokoleń rodzi się osoba o umiejętnościach genjutsu, które mają wpływ na rzeczywistość w sposób całkiem realny, mogą np. zabić człowieka. Ponadto osoba posiadająca to specjalne ciało ma w sobie demona, który potrafi zawładnąć nosicielem, a skrywa się w najciemniejszych zakamarkach serca. Genjutsu tego wybrańca działa na wszystkie pięć zmysłów, a działanie kontrolne może zostać przerwane, gdy zaatakowany wyłączy wszystkie zmysły.

Znani członkowie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki