Fandom

Naruto Wiki

Klan Sarutobi

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Klan Sarutobi

Sarutobi Symbol.svg

(猿飛一族, Sarutobi Ichizoku)

Debiut

Informacje

Przynależność
Znani Członkowie

Jutsu

Klan Sarutobi (猿飛一族, Sarutobi Ichizoku) jest to wpływowy klan z Konohagakure. Z klanu wywodzi się kilka znaczących postaci, którzy sprawowali wysokie stanowiska, takie jak Hokage, lub członkostwo wśród Dwunastu Strażników Ninja. U wszystkich znanych członków zaobserwowano Wolę Ognia.

Przegląd

Po założeniu Wioski Ukrytej w Liściach, klan Sarutobi wraz z klanem Shimura był w pierwszej grupie sprzymierzeńców wioski zjednoczonych Uchiha i Senju.[1] Nie wiele wiadomo o tym klanie, ale w celu wzmocnienia jedności między klanami Akimichi, Nara i Yamanaka, stało się tradycją to, że jeden z Sarutobich dawał specjalne kolczyki każdemu z trójki Ino-Shika-Cho, gdy składali przysięgę.[2] Kilku członków widziano także podczas Czwartej Światowej Wojny Shinobi w czasie walki z Madarą, Obito i Dziesięcioogoniastym. Użyli Katon: Gōen no Jutsu do szybkiego wysuszenia cementu pokrywającego bestię.[3]

Umiejętności

Klan Sarutobi słynie z silnej woli i silnych shinobi. Wszyscy członkowie wykazali umiejętność korzystania z Uwolnienia Ognia. Członkowie tego klanu są w stanie łatwo opanować wysokopoziomowe techniki. Hiruzen był tytułowany Bogiem Shinobi, a Konohamaru udało się opanować potężne techniki jak Rasengan i Kage Bunshin no Jutsu w młodym wieku.

Ciekawostki

  • Sarutobi znaczy "Skacząca Małpa".
  • Kiedy dziecko Asumy się urodzi też będzie należało do Klanu Sarutobi.

Źródła

  1. Naruto rozdział 625, strona 8
  2. Naruto rozdział 533, strona 12
  3. Naruto rozdział 612, strony 12-13

Więcej w Fandom

Losowa wiki