FANDOM

Klan Sarutobi

Sarutobi Symbol.svg

(猿飛一族, Sarutobi Ichizoku)

Debiut

Informacje

Przynależność
Znani Członkowie

Jutsu

Klan Sarutobi (猿飛一族, Sarutobi Ichizoku) jest to wpływowy klan z Konohagakure. Z klanu wywodzi się kilka znaczących postaci, którzy sprawowali wysokie stanowiska, takie jak Hokage, lub członkostwo wśród Dwunastu Strażników Ninja. U wszystkich znanych członków zaobserwowano Wolę Ognia.

Przegląd

Po założeniu Wioski Ukrytej w Liściach, klan Sarutobi wraz z klanem Shimura był w pierwszej grupie sprzymierzeńców wioski zjednoczonych Uchiha i Senju.[1] Nie wiele wiadomo o tym klanie, ale w celu wzmocnienia jedności między klanami Akimichi, Nara i Yamanaka, stało się tradycją to, że jeden z Sarutobich dawał specjalne kolczyki każdemu z trójki Ino-Shika-Cho, gdy składali przysięgę.[2] Kilku członków widziano także podczas Czwartej Światowej Wojny Shinobi w czasie walki z Madarą, Obito i Dziesięcioogoniastym. Użyli Katon: Gōen no Jutsu do szybkiego wysuszenia cementu pokrywającego bestię.[3]

Umiejętności

Klan Sarutobi słynie z silnej woli i silnych shinobi. Wszyscy członkowie wykazali umiejętność korzystania z Uwolnienia Ognia. Członkowie tego klanu są w stanie łatwo opanować wysokopoziomowe techniki. Hiruzen był tytułowany Bogiem Shinobi, a Konohamaru udało się opanować potężne techniki jak Rasengan i Kage Bunshin no Jutsu w młodym wieku.

Ciekawostki

  • Sarutobi znaczy "Skacząca Małpa".
  • Kiedy dziecko Asumy się urodzi też będzie należało do Klanu Sarutobi.

Źródła

  1. Naruto rozdział 625, strona 8
  2. Naruto rozdział 533, strona 12
  3. Naruto rozdział 612, strony 12-13

Więcej z Fandomu

Losowa wiki