Wikia

Naruto Wiki

Klan Uzumaki

Komentarze0
3776stron na
tej wiki

Klan Uzumaki

Symbol Uzumaki

うずまき一族 (Uzumaki Ichizoku())

Debiut

Występuje w Anime, Manga, Gra i Film

Przynależność
Znani Członkowie

Klan Uzumaki - (うずまき一族, Uzumaki Ichizoku) klan pochodzący z Uzushiogakure. Główny bohater pochodzi właśnie z tego klanu.

Pomiędzy klanem Uzumakich, a Senju istniało dalekie pokrewieństwo krwi, ponieważ mieli wspólnego przodka Asurę. Ludzie z rodzinnej wioski Kushiny Uzumaki znani byli z długiego życia, dlatego też miejsce jej narodzin często nazywano Wioską Długowieczności.

Klan Uzumaki i Senju

Klan Uzumaki i Klan Senju.

Klan Uzumaki natomiast specjalizował się w technikach pieczętujących. Przykładem może być jutsu umieszczone na brzuchu Naruto Uzumakiego. Kushina pragnie zauważyć również, iż symbol Wiru widniejący na obecnych strojach shinobi Konohy jest symbolem dawnej przyjaźni między nacjami. Z czasem jednak Wioska Wiru została zniszczona w Wielkiej Wojnie. Powodem był strach przed pieczęciami, którymi posługiwali się tamtejsi ninja. Cechą charakterystyczną klanu Uzumaki były czerwone włosy.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Klan Uzumaki

  • Czerwone włosy ( nie tylko ) Klanu Uzumaki.

    6 wiadomości
    • Raczej chodziło o to że Gaara i Sasori mogą być ze sobą spokrewnieni a nie że Gaara / Sasori z Naruto
    • W tedy wychodziło by na to ze chiyo była by jakoś spokrewniona z Czwartym kazekage bądż z jego żoną.
  • Podobieństwa

    6 wiadomości
    • rinnegan różni bardzo od sharingana i mangekyou sharingana ponieważ rinnegan jes od nich silniejszy
    • No ja bym nie powiedział, że indra miał podobny mangekyou sharingana do rinnegana... prędzej jego sharingan przypominał herb klanu uzumaki...

Więcej od Wikii

Losowa wiki