Fandom

Naruto Wiki

Klan Yuki

3992strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Klan Yuki

(雪一族, Yuki Ichizoku)

Debiut

Informacje

Przynależność
Kekkei Genkai
Znani Członkowie

Jutsu

Klan Yuki (雪一族, Yuki Ichizoku) żył w Kraju Wody. Jakiś czas temu kraj był w stanie wojny domowej. W wojnie tej walczyli shinobi z różnych stron, niektórzy posiadali kekkei genkai. Po zakończeniu wojny, wspomnienia z przrażającej wojny nadal tkwiły w umysłach ludzi, wywołując powszechne prześladowanie ludzi posiadających zaawansowany limit krwi. Z tego powodu członkowie klanu Yuki, którzy posiadali kekkei genkai, ukrywali się.[1]

Haku i jego matka, oboje zmarli, są jedynymi znanymi przedstawicielami tego klanu. Nie wiadomo co się stało z resztą klanu ale przyjmuje się, że zostali zabici albo, że tak jak matka Haku uciekli by żyć spokojnie, bez wspominania ich rodu. Wspomnienie tego klanu jest nadal żywe, jego członkowie i użytkownicy kekkei genkai są nazywani "przeklętymi", nawet podczas Czwartej Wielkiej Wojny Shinobi.[2]

Ciekawostki

  • "Yuki" znaczy "śnieg" odnosząc się do posiadanego przez nich kekkei genkai.
  • Ostateczną techniką klanu są Demoniczne Kryształowe Lustra Lodu o których mówi się, że były przekazywane z pokolenia na pokolenie. Dodano, że istnieje bardzo niewiele metod mogących pokonać tą technikę.[3]

Źródła

  1. Naruto rozdział 29, strony 8, 10
  2. Naruto rozdział 522, strona 2
  3. Pierwszy Databook, strona 221

Więcej w Fandom

Losowa wiki