Wikia

Naruto Wiki

Kompletna formacja Ino-Shika-Chō

Komentarze0
3496stron na
tej wiki

Kompletna formacja Ino-Shika-Chō

Kompletna formacja Ino-Shika-Chō

(完璧な猪鹿蝶!!(), Kanpekina Inoshikachō!!)

Dane Odcinka

Poprzedni Prawdziwa dobroć
Następny Wiadomość z serca
Wątek Światowa Wojna Shinobi
Manga 533, 534

Emisja

Japonia 9 sierpnia 2012

Debiut

Jutsu

Shinten Bunshin no Jutsu

Kompletna formacja Ino-Shika-Chō (完璧な猪鹿蝶!!(), Kanpekina Inoshikachō!!) jest 274 odcinkiem anime Naruto: Shippūden.

Opis Edytuj

Atakując swojego nauczyciela za nazwanie go otyłym, Chōji zatrzymuje się tuż przed oddaniem ciosu, stwierdzając, że nie jest w stanie zranić jego nauczyciela. Nie mając innej opcji, Asuma odbija jego stare ostrze czakry rzucone na niego przez Shikamaru przed byciem zmuszonym, by zaatakować Chōjiego. Odparowując atak, wszyscy są zszokowani widząc Chōjiego działającego przed zauważeniem, że Ino przeniosła swoją podświadomość do Chōjiego. Nawołując młodego mężczyznę, by zauważył w jakiej sytuacji się znajdują, Ino mówi mu, by przypomniał sobie co te kolczyki symbolizują zanim Asuma uwalnia kolejną piekącą chmurę pyłu, na co Chōza używa swojego ciała, by ich przed nią ochronić. Nawołuje do syna, by zaczął się zachowywać jak szesnasta głowa klanu Akimichi i wypełnił przysięgę jaką złożył. Powołując się na przysięgę, Chōjiemu wyrastają motyle skrzydła, zaskakując wszystkich. Szokując swoich kompanów masą ciała jaką traci zaczynają się obawiać, że Chōji połknął jedną z Trzech Kolorowych Pigułek, ale Chōza poprawia ich mówiąc, że zamiast tego użył klanowej techniki Calorie Control i będzie z nim w porządku. Dochodząc do wniosku, że nie jest już tu dłużej potrzebny, Chōza odchodzi przepraszając za syna, który był przeszkodą do tej pory, i że nie będzie to miało już miejsca. Przygotowując technikę Bombardującego Pocisku Motyla, Chōji dołącza do towarzyszy, gdy przygotowują ich zmieniony atak. Odpoczywając na plecach Shikamaru, Ino używa Techniki Zamiany Umysłu Klona, by przejąć kontrolę nad dwoma upadłymi klonami Armii Białych Zetsu, które angażują się w walkę z Asumą. Wspierając ją, Shikamaru używa swojego cienia, by pozbawić Asumy mobilności, pozostawiając otwartym na cios Chōjiego, który wbija Asumę w pobliską skałę. Przed zapieczętowaniem, Asuma mówi trio, że ich formacja stała się perfekcyjna — coś co jak stwierdził nie mógł powiedzieć wcześniej. Zmotywowany, Chōji rośnie do gigantycznych rozmiarów i oświadcza, że zamierza skończyć tą walkę i potrzebuje ich pomocy na co zdecydowanie się zgadzają.

Napisy Edytuj

Rola Seiyū
Polski Japoński Rōmaji Polski Japoński Rōmaji
Shikamaru Nara 奈良シカマル Nara Shikamaru Shōtarō Morikubo 森久保祥太郎 Morikubo Shōtarō
Chōji Akimichi 秋道チョウジ Akimichi Chōji Kentarō Itō 伊藤健太郎 Itō Kentarō
Ino Yamanaka 山中いの Yamanaka Ino Ryōka Yuzuki 柚木 涼香 Yuzuki Ryōka
Asuma Sarutobi 猿飛アスマ Sarutobi Asuma Jūrōta Kosugi 小杉十郎太 Kosugi Jūrōta
Chōza Akimichi 秋道チョウザ Akimichi Chōza Nobuaki Fukuda 福田 信昭 Fukuda Nobuaki
Mały Chōji 幼少チョウジ Yōshō Chōji Yūmi Kawashima 川島 悠美 Kawashima Yūmi
Shinobi Zjednoczonych Sił Shinobi 忍連合の忍 Shinobi Rengō no Shinobi Taira Kikumoto 菊本 平 Kikumoto Taira
Shinobu Matsumoto 松本 忍 Matsumoto Shinobu

Więcej od Wikii

Losowa wiki