Wikia

Naruto Wiki

Koniec

Komentarze0
3449stron na
tej wiki

Koniec

(終わり(), Owari)

Dane Rozdziału

Tom 64
Poprzedni Decyzja Kakashiego!!
Rozdział 609
Następny Dziesięcioogoniasty
Wątek Światowa Wojna Shinobi
Koniec (終わり(), Owari) jest 609. rozdziałem mangi Naruto.

Opis Edytuj

Gdy Obito pyta o stwierdzenie Kakashiego, że ochroni Naruto, odczucia Kopiującego Ninja zostają usłyszane przez Guya, który jest poważnie osłabiony. Widząc to, Gyūki zauważa, że wszyscy ninja Konohy lubią działać nieustępliwie, zanim wykorzystuje przewagę, by obluzować drewniane więzy, ostrzegając Naruto, że więzy z Uwolnienia Drewna mogą również stłumić moce ogoniastych bestii. Obito używa własnej techniki drewna, by spróbować związać Naruto, gdy zaatakował Kakashiego, ale Naruto powstrzymuje Tobiego za pomocą silnego zderzenia głowami, odpychając go do tyłu. Gyūki wtedy decyduje się zaatakować Demoniczną Statuę Zewnętrznej Ścieżki zanim Dziesięcioogoniasty mógłby się wskrzesić, pozostawiając Obito Naruto. Uzumaki deklaruje, że może zobaczyć cierpiącą twarz Obito, na co ten odpowiada, że Kakashi jest tym, który naprawdę cierpi. Gdy Naruto zauważa, że musi coś zrobić z Kakashim, który jest całkowicie wyczerpany, Kurama zamienia się miejscami z Naruto i rzuca Kopiującego Ninja na Obito, który wciąga go do innego wymiaru, szokując Naruto. Bez czasu na zrelaksowanie się, Obito atakuje, używając Kamui, by uniknąć ataku Naruto; zaskakująco zaczynając kasłać krwią. Kurama wtedy odkrywa, że Kakashi atakuje Obito z innego wymiaru i dał mu trochę swojej czakry, gdy go rzucił na Obito. Gdy Kakashi wraca do prawdziwego świata dziękując Kuramie, Naruto i Killer B łączą Kule Ogoniastej Bestii, by stworzyć ogromną sferę, wystrzeliwując ją na barierę zawierającą Demoniczną Statuę. Po wybuchu, zauważają, że czakra statuy zanikła, powodując, pytanie Kakashiego, czy to koniec. Jednakże, gdy dym znika, pojawia się wskrzeszony Dziesięcioogoniasty, zmuszając Obito do odpowiedzi, że to jest w istocie koniec tego świata. Tymczasem, w pełni zregenerowany Madara, który jest zawiedziony faktem nie złapania Ośmio i Dziewięcioogoniastego, zauważa, że powinni rozpocząć ich plan.

Ciekawostki Edytuj

  • W tym rozdziale, brakuje rany, którą Obito zadał Kakashiemu na torsie Kakashiego używając shurikena.

Więcej od Wikii

Losowa wiki