Fandom

Naruto Wiki

Konohamaru Sarutobi

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja11 Share

Konohamaru Sarutobi

Konohamaru część I.jpg

Konohamaru prof 2.png

Konohamaru epilog.png

(猿飛木ノ葉丸, Sarutobi Konohamaru)

  • Honorowy Wnuk (お孫様, Omago-sama)

Debiut

Manga Rozdział 2
Anime Naruto Odcinek 2
Film Naruto film: Więzienie krwi
Gra Naruto: Ultimate Ninja
OVA Znaleźć czterolistną czerwoną koniczynę!
Występuje w Anime, Manga, Gra i Film

Głos

Japoński
Polski Brygida Turowska Ikona - Szukaj.png

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Koziorożca.svg 30 Grudnia
Wiek
  • Część I: 8-9
  • Część II: 11-12
Wzrost
  • Część I: 128,8 cm-130,6 cm
  • Część II: 141,1 cm
  • Pusty Okres: 154 cm
Waga
  • Część I: 27,8 kg-29,5 kg
  • Część II: 36,9 kg
Grupa krwi B
Przynależność Symbol Konohagakure.svg Konohagakure
Drużyna
Klan Symbol Sarutobi.svg Klan Sarutobi

Ranga

Ranga Ninja
Rejestracja Ninja 012707
Rodzina

Typy Natury

Jutsu

Narzędzia

Konohamaru Sarutobi (猿飛木ノ葉丸, Sarutobi Konohamaru) jest jōninem z Konohagakure i pochodzi z klanu Sarutobi.

Historia

Dzieciństwo

Konohamaru2.jpg

Konohamaru z serii Naruto

Konohamaru przyszedł na świat jako dziecko duetu ANBU. Od dzieciństwa chciał zostać Hokage jak jego dziadek. Wszyscy znali go tylko jako wnuka Trzeciego Hokage, nikt nawet nie mówił do niego po imieniu, co bardzo go raniło. Dlatego chciał zostać Hokage i udowodnić wszystkim, że zasługuje na tytuł ninja. Jego nauczyciel, Ebisu, zawsze mówił, że najlepszy skrót do tytułu Hokage to pobieranie jego nauk. Konohamaru wielokrotnie wbiegał do sali, gdzie aktualnie był jego dziadek i groził mu shurikenem, co zwykle kończyło się jego bolesnym upadkiem. Pewnego razu podczas jednej z takich akcji ujrzał Naruto. Ten wziął go za kołnierz i spytał, co sobie wyobraża. Gdy Ebisu powiedział, że to wnuk Hokage, mały był pewien, że teraz Naruto poczuje do niego respekt. Ten jednak dał mu po głowie i wyszedł z sali.

Gdy Naruto szedł ulicami wioski, Konohamaru podążał za nim, jednak ukrywał się bardzo marnie. Poprosił Naruto o nauczenie go Oiroke no Jutsu, którym ten powalił jego dziadka. Szybko przeszli do ćwiczeń, niedługo po tym znalazł ich Ebisu i kazał wnukowi Hokage natychmiast udać się do domu. Konohamaru nie chciał jednak tego zrobić i zaczął się szarpać. Gdy Naruto wykonał ulepszoną wersję techniki seksapilu ‒ Harem no Jutsu, ten był w stanie wydać z siebie jedynie krótkie „ach”. Ich spotkanie skończyło się wyzwaniem na pojedynek w bliżej nieokreślonym czasie.

Powrót Naruto

OlderKonohmaruMoegiandUdon.jpg

Drużyna Ebisu

Kolejny raz spotykamy Konohamaru, gdy Naruto wraca do wioski po treningu. Razem ze swoją drużyną ‒ Moegi i Udonem oraz mistrzem Ebisu ‒ otrzymują tę samą misję, którą kiedyś drużyna siódma ‒ mają złapać kota. Gdy spotyka on Naruto, pokazuje mu ulepszoną technikę seksapilu. Naruto dostaje bęcki za naukę perwersyjnych sztuczek od Sakury, a młody genin chowa się ze strachem za Jiraiyą. Gdy Sakura nieco się uspokaja, uczeń Naruto wieje, gdzie pieprz rośnie.

Inwazja Paina

Konohamaru Rasengan.png

Konohamaru używający Rasengana

Podczas ataku Paina na wioskę Konohamaru zostaje zaatakowany. Na szczęście pojawia się Ebisu, który każe mu jak najszybciej uciec. Genin jednak nie chce zostawiać mistrza. Nagle wpada na pomysł użycia nowo nauczonej techniki ‒ Rasengana, powalając jedno z ciał Paina. Przed wyruszeniem Naruto na spotkanie Kage obydwaj spotykają się jeszcze raz. Uzumaki gratuluje Konohamaru ocalenia mistrza, a następnie robią pojedynek na… Oiroke no Jutsu. Na koniec Naruto obiecuje geninowi, że w przyszłości nauczy go kolejnych technik.

Po wojnie

W epilogu widzimy już dorosłego Konohamaru, który wg słów Iruki dopiero co został jouninem. Razem zauważają, że Boruto pomalował twarze hokage na monumencie. Kishimoto narysował dodatek w którym możemy zobaczyć drużynę nowego pokolenia. Należą do niej Uzumaki Boruto, Uchiha Sarada i Mitsuki. Ich senseiem jest właśnie Konohamaru.

Osobowość

Konohamaru to bardzo humorystyczna postać. Rozwija się głównie dzięki Naruto. Podobnie jak Naruto, Konohamaru marzy o zostaniu Hokage, jednak on twierdzi, że będzie siódmym Hokage, bo jest przekonany, że Naruto będzie szósty. Widzi w nim swojego idola i rywala, oraz dobrego przyjaciela. Konohamaru nazywa Naruto swoim bratem. Pragnie być tak silny, a nawet silniejszy od Naruto. Sam Konohamaru niewiele wnosi do akcji historii, pojawia się sporadycznie, wnosząc ze sobą sporą dawkę zabawnych sytuacji. Ma nieco specyficzne poczucie humoru, zresztą tak jak Naruto czy Jiraiya. Nie jest zbyt silny, bardziej opiera się na samej chęci, której mu nie brakuje. W miarę upływu czasu zaprzyjaźnia się z Ebisu, traktując go jako prawdziwego mentora i pilnie stosuje porady dawane mu przez Naruto, by stać się potężnym ninja.

Umiejętności

Plik:Konohamaru's Sexy Technique.png

Na początku serii umiejętności Kohohamaru opierały się na technikach maskowania i transformacji. Można zauważyć wysoką determinację chłopaka, podobnie jak u głównego bohatera.

Po 3 latach jego umiejętności znacznie wzrosły. Dzięki Naruto nauczył się wiele technik, m.in. Rasengana. Ujawniła się także jego natura, ogień.

Rasengan

W części II Naruto nauczył Konohamaru używać Rasengana. Podobnie jak on używa go za pomocą klonów cienia, lecz jest mniejszy jak u Naruto. Za pomocą tej techniki pokonał jedno z ciał Paina, gdy bronił swojego sensei Ebisu.

Transformacja natury

Główną naturą Konohamaru jest ogień, podobnie jak u wszystkich członków klanu Sarutobi. Jest w stanie używać technik tego typu. Jedną z nich jest Katon: Haisekishō.

Ciekawostki

  • W anime gdy Konohamaru pokazuje swą technikę seksapilu (wersja dziewczyna na dziewczynie), uderza go za to oburzona Moegi, a w mandze tą osobą jest Sakura.
  • Konohamaru tak jak Naruto dostał swą pierwszą misję rangi A, gdy był atakowany.
  • Choć ze słów Konohamaru dowiadujemy się, że Asuma był jego wujkiem, nie znając wcale jego rodziców nie można stwierdzić, czy to jego matka czy też ojciec wywodzili się z klanu Sarutobi, możemy jednak przypuszczać, że jego rodzice raczej nie żyją, co tłumaczyłoby pobłażliwość jaką zawsze uzyskiwał od swego dziadka ‒ Trzeciego Hokage.
  • Konohamaru tak jak Naruto potrzebuje klona do stworzenia Rasengana.

Cytaty

  • Szykuj się do walki staruchu!
  • Zgadzam się zostać twoim podopiecznym, hehe! Ale w zamian… W zamian naucz mnie twojej techniki seksapilu, którą powaliłeś tego starucha Hokage! Błagam, szefie!
  • Kurde, noooo! Znów mi się nie udało pokonać tego okularnika!
  • Też mi się znalazł nauczyciel od siedmiu boleści! Nie jesteś moim szefem, odchodzę!
  • Złożyłem obietnicę… Obiecałem Naruto, że pewnego dnia stoczę z nim bitwę o tytuł Hokage!”
  • Gdybym  był tym kotem też bym  uciekał.
  • oooooh....jak to ładnie pachnieee...

Więcej w Fandom

Losowa wiki