Fandom

Naruto Wiki

Kosa z Potrójnym Ostrzem

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Kosa z Potrójnym Ostrzem

Triple-Bladed Scythe.png

Nazwa

Japońska 三刃の大鎌
Rōmaji Sanjin no Ōgama

Debiut

Manga Rozdział 312
Film Naruto film: Droga do ninja
Gra Naruto Shippūden: Gekitō Ninja Taisen! EX 3
OVA Naruto Shippūden: UNSG anime cutscenes
Występuje w Anime, Manga, Gra i Film

Dane

Pokrewne narzędzia

Kama

Użytkownicy

Hidan
Biały Zetsu (Tylko Film)

Kosa z Potrójnym Ostrzem jest podstawową bronią Hidana, członka Akatsuki. Głównym celem tej broni jest pomoc w zbieraniu krwi, by rozpocząć swoją przeklętą technikę: Jujutsu: Shiji Hyōketsu. Z tego powodu jest ona przeznaczona, nie tyle do zabicia celu, ale do zadawania ran, mniejszych lub większych, ale nie śmiertelnych.

Trzy ostrza znajdujące się z góry broni, dają kosie większy zakres, pomimo większego ryzyka śmiertelności. Kosa jest połączona z długim metalowym kablem, który jest przywiązany do lewego biodra Hidana. Kabel jest wystarczająco mocny, aby bez problemu zablokować kunaia i pozwala na manewrowanie kosą w powietrzu.

Ze względu na spory rozmiar broni, Hidan twierdzi, że ona znacznie spowalnia jego szybkość i to czyni go najwolniejszym członkiem Akatsuki. Pomimo tego jest niezwykle zwinny w manipulowaniu narzędziem, mogąc odbić nią nadchodzące shurikeny.

Broń została zniszczona przez Shikamaru Nare, kiedy ten obwiązał Hidana wybuchowymi notkami.

W materiałach dodatkowych do filmu Droga do ninja, Biały Zetsu w formie Hidana dzierży identyczną kosę.

Więcej w Fandom

Losowa wiki