Fandom

Naruto Wiki

Kosuke Maruboshi

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Kosuke Maruboshi

Kosuke Maruboshi.png

(まるぼしコスケ, Maruboshi Kosuke)

  • Wieczny Genin (万年下忍, Mannen Genin)

  • Najsilniejszy Genin Konohy (木ノ葉最強の下忍, Konoha Saikyō no Genin)

Debiut

Film Naruto film: Więzienie krwi
Występuje w Anime i Film

Głos

Japoński

Dane Osobowe

Przynależność Symbol Konohagakure.svg Konohagakure

Ranga

Ranga Ninja
Typy Natury

Jutsu

Narzędzia

Kosuke Maruboshi (まるぼしコスケ, Maruboshi Kosuke) jest geninem Konohagakure, często nazywanym przez innych Wiecznym Geninem (万年下忍, Mannen Genin).

Przeszłość

190 09.jpg

Młody Kosuke i II Hokage

Kosuke został geninem ponad pięćdziesiąt lat temu, z tego powodu inni nazywali go Tysiącletnim Geninem. Gdy był jeszcze dzieckiem, podjął lekkomyślną decyzję, która kosztowała życie jego kolegów z drużyny. Poczucie wstydu z powodu tego wydarzenia sprawiło, że w swojej opinii stał się niegodnym awansu poza stopień genina. Pomimo tego, nadal doskonalił swoje umiejętności, na co szczególnie nalegał Drugi Hokage. W czasie bycia ninja, służył pod drugim, trzecim, a teraz piątym Hokage. W innych wydarzeniach walczył u boku Jiraiyi czy też Sakumo Hatake.

Wygląd

Kosuke to starszy mężczyzna z szarymi włosami, które ma spięte w krótki kucyk. Nosi koszulkę, przypominającą kolczugę, brązowe kimono bez rękawów oraz szare spodnie. Zazwyczaj jest uśmiechnięty. Nosi ze sobą różne metalowe przedmioty, których używa na wiele sposobów, między innymi do gotowania lub tez jako osłonę na plecy podczas walki. Posiada także dwa miecze: jeden umieszczony poziomo w dolnej części pleców, a drugi ukryty w protezie lewej nogi.

Umiejętności

Mimo że jego oficjalny status w szeregach shinobi to Genin, jest zdolny stać się Jōninem, lecz cały czas odmawia promocji . Pokazał znaczne umiejętności w taijutsu, kiedy korzystał z patelni jako świetnego narzędzia do obrony. Jest także wykwalifikowanym wojownikiem kenjutsu posiadającym dwa miecze, których może użyć do ataku z zabójczą precyzją. Korzysta z unikalnych technik genjutsu, połączonych z kinjutsu, które pozwalają sparaliżować przeciwnika i ułatwiają wyeliminowanie go.

Kiedy był młodszy, uczył się wielu technik od drugiego i trzeciego Hokage. Drugi wyszkolił go w technikach elementu wody, co pozwoliło mu na używanie między innymi Suiton: Suiryūdan no Jutsu czy Suiton: Suijinheki. Używa także techniki Shuriken Kage Bunshin no Jutsu, której nauczył go Sandaime. Jest ekspertem w gotowaniu i sztuce przetrwania.

Część Druga

Historia Konohy

Był umieszczony w zespole obok Hayamy Shirakumo, Tekuno Kandena i Naruto Uzumakiego na straży granic wioski po inwazji Orochimaru i Sunagakure. Zaznaczył, że Minato przekazał Naruto swoje włosy, co udowadnia, że był jednym z niewielu ludzi, którzy wiedzieli, że Uzumaki jest synem Czwartego.

Ciekawostki

  • Z wyglądu Kosuke przypomina prawdziwego ninja w przebraniu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki