FANDOM

Kotetsu Hagane[1][2][3]

Kotetsu Hagane

(はがねコテツ, Hagane Kotetsu)

Debiut

Manga Rozdział 36
Anime Naruto Odcinek 3
Film Naruto Shippūden film: Spadkobiercy Woli Ognia
Gra Naruto: Ultimate Ninja
OVA Wielki sportowy festiwal Wioski Ukrytego Liścia!!
Występuje w Anime, Manga, Gra i Film

Głos

Japoński Tomoyuki Kōno
Polski

Dane osobowe

Data urodzenia Astrologiczny Znak Raka 21 lipca
Płeć Płeć Męska Mężczyzna
Wiek
  • Część I: 24
  • Część II: 28
Wzrost
  • Część I: 167,5 cm
Waga
  • Część I: 52,3 kg
Grupa krwi B
Zajęcie
Przynależność
Drużyna
Partner Izumo Kamizuki

Ranga

Ranga Ninja
Rejestracja Ninja 012050
Typy natury

Jutsu

Narzędzia

Kotetsu Hagane (はがねコテツ, Hagane Kotetsu) jest chūninem z Konohagakure.

Osobowość

Kotetsu jest towarzyski i przyjacielski. Lubi leniuchować i odpoczywać. Większość czasu spędza ze swoim partnerem, Izumo. Wiedzie beztroskie życie, jednak wie kiedy należy przestać żartować. Jest odważnym i oddanym shinobi.

Wygląd

Kotetsu ma ciemne, rozwichrzone włosy i czarną bródkę. Nosi standardowy strój shinobi z Konohy. Na nos zawija sobie bandaż. Opaskę przewiązuje sobie na czole.

Umiejętności

Summoningshellkotetsu

Muszla Kotetsu

Jest biegły w genjutsu. W trakcie zapisów na Egzaminu na Chūnina użył genjutsu by zmienić wygląd piętra jako nieoficjalny egzamin.

Jest także dobry w kenjutsu. W czasie walki z Kakuzu przyzywa wielką muszlę, która służy mu jako broń. Nosi ze sobą dwa duże kunaie, ukształtowane w miecze. Najczęściej walczy razem z Izumo, dzięki czemu dobrze się uzupełniają i współpracują ze sobą.

Część I

Egzamin na Chūnina

On i Izumo byli egzaminatorami na teście na chūnina. Podczas jego trwania, użyli jutsu, aby przemienić się w geninów i nieoficjalnie sprawdzać umiejętności, przystępujących do egzaminu.

Poszukiwanie Tsunade

Po tym jak Tsunade stała się Hokage, Kotetsu i Izumo zostali jej asystentami. Musieli wnosić z powrotem, rzeczy, które wnuczka I Hokage, w szale, wyrzucała przez okno. Później dostali zadanie stać na straży przy bramie do Konohy.

Pogoń za Sasuke

Izumo i Kotetsu rano znaleźli nieprzytomną Sakurę i to oni jako pierwsi poinformowali Hokage o ucieczce Sasuke.

Część II

Ratownie Kazekage

On i Izumo relaksowali się, gdy Drużyna Kakashiego i Drużyna Guya wróciły z misji ratowania Gaara.

Hidan i Kakuzu

Kotetsu i Izumo zostali przydzieleni do Nijū Shōtai razem z Shikamaru i Asumą, który został liderem. Mieli za zadanie odnaleźć Akatsuki w Kraju Ognia. Gdy doszło do starcia z członkami organizacji, zaciekle walczyli. Jednak ich lider zginął, a dwóch niebezpiecznych członków Akatsuki uciekło.

Inwazja Paina

Kotetsu i paru innych chūninów jako pierwsi dowiadują się o wtargnięciu nieprzyjaciela do Konohy. Gdy okazuje się, że jest to silny przeciwnik, postanawiają zawiadomić o tym Hokage.

Po inwazji Paina, Kotetsu i Izumo pomagali odbudowywać Konohę razem z Genmą i Yamato.

Historia Konohy

Kotetsu zostaje kapitanem drużyny i ma za zadanie złapać Kondora znajdującego się na polu treningowym zero. Przydzieleni zostają mu Naruto Uzumaki, Kiba Inuzuka i Shino Aburame. Podczas walki z Kondorem Kotetsu jest bliski śmierci, ale przybywa Izumo i ratuje go używając Suiton: Mizuame Nabara, tym samym pokonując Kondora.

Światowa Wojna Shinobi

Po pokonaniu Kinkaku i Ginkaku Izumo i Kotetsu przypuszczają atak na wskrzeszonego Kakuzu, przecinając go swoimi ogromnymi kunai'ami. Potem pytają Ino, Chōjiego i Shikamaru czy pomogą im go zapieczętować. Shikaku Nara kontaktuje się z nimi i informuje, że Kotetsu i Izumo wraz z Daruim mają zająć się Kakuzu, a Drużyna 10 Asumą.

Pusty okres

Filmy

Ciekawostki

Źródła

  1. Pierwszy Databook, strona 77
  2. Trzeci Databook, strona 131
  3. Czwarty Databook, strona 211