Fandom

Naruto Wiki

Kotetsu Hagane

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Kotetsu Hagane

Kotetsu.jpg

(はがねコテツ, Hagane Kotetsu)

Debiut

Manga Rozdział 36
Anime Naruto Odcinek 21
Film Naruto Shippūden film: Spadkobiercy Woli Ognia
Gra Naruto: Ultimate Ninja
OVA Nareszcie starcie! Jōnin VS Genin!! Niekontrolowane spotkanie turnieju walki wręcz!
Występuje w Anime, Manga, Gra i Film

Głos

Japoński Tomoyuki Kouno
Polski Zbigniew Konopka Ikona - Szukaj.png (odc. 60-62 98-99)

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Raka.svg 21 Lipca
Wiek
  • Część I: 24-25
  • Część II: 27-28
  • Pusty Okres: 30
Wzrost
  • Część I: 167,5 cm
Waga
  • Część I: 52,3 kg
Grupa krwi B
Zajęcie
  • Egzaminator
  • Asystent Piątej Hokage
Przynależność
Partner Izumo Kamizuki

Ranga

Ranga Ninja
Rejestracja Ninja 012050
Typy Natury

Jutsu
Narzędzia

Kotetsu Hagane (はがねコテツ, Hagane Kotetsu) jest chūninem z Konohagakure.

Wygląd

Kotetsu ma ciemne, rozwichrzone włosy i czarną bródkę. Nosi standardowy strój shinobi z Konohy. Na nos zawija sobie bandaż. Opaskę przewiązuje sobie na czole.

Osobowość

Kotetsu jest towarzyski i przyjacielski. Lubi leniuchować i odpoczywać. Większość czasu spędza ze swoim partnerem, Izumo. Wiedzie beztroskie życie, jednak wie kiedy należy przestać żartować. Jest odważnym i oddanym shinobi.

Umiejętności

Summoningshellkotetsu.jpg

Muszla Kotetsu

Jest biegły w genjutsu. W trakcie zapisów na Egzaminu na Chūnina użył genjutsu by zmienić wygląd piętra jako nieoficjalny egzamin.

Jest także dobry w kenjutsu. W czasie walki z Kakuzu przyzywa wielką muszlę, która służy mu jako broń. Nosi ze sobą dwa duże kunaie, ukształtowane w miecze. Najczęściej walczy razem z Izumo, dzięki czemu dobrze się uzupełniają i współpracują ze sobą.

Część Pierwsza

Egzamin na Chūnina

On i Izumo byli egzaminatorami na teście na chūnina. Podczas jego trwania, użyli jutsu, aby przemienić się w geninów i nieoficjalnie sprawdzać umiejętności, przystępujących do egzaminu.

Poszukiwanie Tsunade

Po tym jak Tsunade stała się Hokage, Kotetsu i Izumo zostali jej asystentami. Musieli wnosić z powrotem, rzeczy, które wnuczka I Hokage, w szale, wyrzucała przez okno. Później dostali zadanie stać na straży przy bramie do Konohy.

Pogoń za Sasuke

Izumo i Kotetsu rano znaleźli nieprzytomną Sakurę i to oni jako pierwsi poinformowali Hokage o ucieczce Sasuke.

Część Druga

Ratownie Kazekage

On i Izumo relaksowali się, gdy Drużyna Kakashiego i Drużyna Guya wróciły z misji ratowania Gaara.

Hidan i Kakuzu

Kotetsu i Izumo zostali przydzieleni do Nijū Shōtai razem z Shikamaru i Asumą, który został liderem. Mieli za zadanie odnaleźć Akatsuki w Kraju Ognia. Gdy doszło do starcia z członkami organizacji, zaciekle walczyli. Jednak ich lider zginął, a dwóch niebezpiecznych członków Akatsuki uciekło.

Inwazja Paina

Kotetsu i paru innych chūninów jako pierwsi dowiadują się o wtargnięciu nieprzyjaciela do Konohy. Gdy okazuje się, że jest to silny przeciwnik, postanawiają zawiadomić o tym Hokage.

Po inwazji Paina, Kotetsu i Izumo pomagali odbudowywać Konohę razem z Genmą i Yamato.

Historia Konohy

Kotetsu zostaje kapitanem drużyny i ma za zadanie złapać Kondora znajdującego się na polu treningowym zero. Przydzieleni zostają mu Naruto Uzumaki, Kiba Inuzuka i Shino Aburame. Podczas walki z Kondorem Kotetsu jest bliski śmierci, ale przybywa Izumo i ratuje go używając Suiton: Mizuame Nabara, tym samym pokonując Kondora.

Światowa Wojna Shinobi

Po pokonaniu Kinkaku i Ginkaku Izumo i Kotetsu przypuszczają atak na wskrzeszonego Kakuzu, przecinając go swoimi ogromnymi kunai'ami. Potem pytają Ino, Chōjiego i Shikamaru czy pomogą im go zapieczętować. Shikaku Nara kontaktuje się z nimi i informuje, że Kotetsu i Izumo wraz z Daruim mają zająć się Kakuzu, a Drużyna 10 Asumą.

Więcej w Fandom

Losowa wiki