Fandom

Naruto Wiki

Koyuki Kazahana

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Koyuki Kazahana

Koyuki Kazahana.png

(風花小雪, Kazahana Koyuki)

  • Yukie Fujikaze (富士風雪絵, Fujikaze Yukie)

  • Księżniczka Fun (風雲姫, Fūun-hime)

Debiut

Film Naruto film: Starcie ninja w Kraju Śniegu
Występuje w Tylko Film

Głos

Japoński

Dane Osobowe

Płeć Płeć Żeńska.svg Kobieta
Klasyfikacja Daimyō
Zajęcie Aktorka
Przynależność Symbol Kraju Śniegu.svg Kraj Śniegu
Rodzina

Yukie Fujikaze (富士風雪絵, Fujikaze Yukie) jest znaną aktorką, głównie dzięki filmowi "Księżniczka Fun". Jest jedyną córką byłego daimyō Kraju Śniegu. Jako aktorka nosi imię Yukie Fujikaze (富士風雪絵, Fujikaze Yukie).

Przeszłość

Koyuki Kazahana.jpg

Mała Koyuki

Kiedy była małą dziewczynką. jej wuj dokonał zamachu stanu, zabijając swojego brata, a jej ojca przejął władzę. Koyuki została uratowana przez Kakashiego Hatake, który zabrał ją do Kraju Ognia, gdzie zmieniła imię i nazwisko na Yukie Fujikaze, stając się najlepszą aktorką w tym kraju.

W filmie

Kiedy poznajemy ją jako dorosłą kobietę, Koyuki jest bardzo dziwną osobą. Nie znosi fanów, denerwują ją autografy itp. Można było także zobaczyć ją w stanie nietrzeźwym. Wkrótce pod pretekstem nowego filmu, reżyser i ekipa filmowa, wyruszają do jej rodzinnego kraju, gdzie musi ponownie spotkać się z Doto. Kluczem do wszystkiego wydaje się być jej naszyjnik. Kiedy Naruto zostaje uwięziony, ten mówi jej o tym jak bardzo się zmienił i o tym, że ona też może. Koyuki choć z początku stanęła po stronie wuja, lecz okazało się to tylko podpuchą, gdyż próbowała go zabić, lecz bez skutku. Ostatecznie Naruto pokonuje Doto, a kryształ kobiety jest przedmiotem, który powoduje wiosnę w kraju śniegu. Koyuki jako nowa daimyo zmienia nazwę Kraju Śniegu na Kraj Wiosny.

Ciekawostki

  • Jej charakter jest bardzo podobny do Toki i Haruna.
  • Kazahana oznacza "płatki śniegu", podczas gdy Koyuki oznacza "światło lub proszku śnieg".

Więcej w Fandom

Losowa wiki