Fandom

Naruto Wiki

Kraj Fal

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Land of Waves.JPG

Kraj Fal

Kraj Fal (波の国, Nami no Kuni) to terytorium usytuowane na wyspie w pobliżu Kraju Ognia. Nie posiada ukrytej wioski, bazując w szczególności na pomocy ze strony istniejących, w tym np. Konohy.

Choć była odizolowaną wyspą, opierając się na kosztach handlu i sprzedaży, dobrze prosperowała. Zmieniło się to, gdy Gatō postanowił przejąć kraj i zablokował monopolizację przemysłu okrętowego. W celu przełamania tego, Tazuna, obywatel Kraju Fal, poprowadził budowę mostu łączącego wyspy z lądem. Pierwszym oddziałem shinobich, który dotarł do kraju z początkowym zadaniem ochrony Tazuny,  była drużyna siódma, która w końcu była zmuszona do walki z Zabuzą Momochim oraz Haku, a później, z pomocą jego i innych mieszkańców wioski, udało im się przepędzić Gatō i jego ludzi. Kiedy most został ukończony, wzrósł handel, podaż, a transakcje z Krajem Ognia stały się źródłem dobrej koniunktury.

Sasuke Uchiha krótko wizytował w tym kraju w części II, gdzie wraz z Suigetsu szukał miecza Zabuzy. Tazuna i niektórzy obywatele Kraju Fal wspomagali Konohę przy odbudowie po ataku Paina.

Więcej w Fandom

Losowa wiki