Wikia

Naruto Wiki

Kruk Itachiego

Komentarze0
3405stron na
tej wiki

Kruk Itachiego

Sharingan crow

Debiut

Manga Rozdział 403
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm Generations

Dane Osobowe

Gatunek Kruk
Wiek Nie Żyje
Kekkei Genkai
Klasyfikacja Przywoływany
Przynależność Symbol Konohagakure Konohagakure
Jutsu

Był jednym z kruków Itachiego, który miał wszczepione oko Shisuia. Później był przechowywany w Naruto.

Przeszłość Edytuj

Przed śmiercią Shisui przekazał swoje oko Itachiemu by bronił Konohagakure.[1] Itachi później wszczepił jego oko temu krukowi.

Wygląd Edytuj

Wygląda jak zwykły kruk, z wyjątkiem tego, że w lewy oczodół wszczepiony ma sharingan.

Część II Edytuj

Polowanie na Itachiego Edytuj

Itachi's Genjutsu
Naruto walczy z Itachim.
GothicWarriorDodany przez GothicWarrior

Podczas spotkania z Naruto przed jego ostateczną walką z Sasuke, Itachi zapytał Naruto, co by zrobił, gdyby Sasuke kiedykolwiek zaatakował wioskę. Pozornie zadowolony z odpowiedzi Naruto, że zatrzyma Sasuke i uratuje wioskę, Itachi postanowił wszczepić kruka w ciało Naruto za pomocą genjutsu jako przykrywkę, aby umożliwić przechowanie go wewnątrz Naruto.[2] Mając nadzieję, że Naruto nigdy nie skorzysta z tej mocy, Itachi zostawia kruka jako środek zapobiegawczy, gdyby Sasuke zaatakował wioskę.

Światowa Wojna Shinobi Edytuj

Episode298
Kruk wyłania się z ust Naruto.
ShakhmootDodany przez Shakhmoot

Gdy, Itachi został wskrzeszony podczas Czwartej Światowej Wojny Shinobi kruk wychodzi z ust Naruto, gdy Itachi aktywuje swój Mangekyō Sharingan podczas ich walki. Spodziewając się, że Sasuke wykorzysta jego oczy by zdobyć moc Wiecznego Mangekyō Sharingana, Itachi zaprogramował Kruka by zareagował na jego oczy i wszczepił mentalny rozkaz bronienia Konohagakure podczas walki z Naruto.

CrowIncineratedAnime
Itachi spala kruka.
ShakhmootDodany przez Shakhmoot

Przez użycie Kotoamatsukami na nim, Itachi uwalnia się od kontroli Kabuto. Ujawnił swój plan Naruto. Ze względu na dziesięcioletni okres oczekiwania na ponowne użycie oka Shisuia, Itachi spala kruka, by nie dostał się w niepowołane ręce.[3]

Źródła Edytuj

  1. Naruto rozdział 590, strona 6
  2. Naruto rozdział 403, strony 2-8
  3. Naruto rozdział 552, strony 10-11

Więcej od Wikii

Losowa wiki