Wikia

Naruto Wiki

Kruk Itachiego

3896stron na
tej wiki
Dyskusja0

Kruk Itachiego

Sharingan crow.png

Debiut

Manga Rozdział 403
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm Generations

Dane Osobowe

Gatunek Kruk
Wiek Nie Żyje
Kekkei Genkai
Klasyfikacja Przywoływany
Przynależność Symbol Konohagakure.svg Konohagakure

Był jednym z kruków Itachiego, który miał wszczepione oko Shisuia. Później był przechowywany w Naruto.

Przeszłość

Przed śmiercią Shisui przekazał swoje oko Itachiemu by bronił Konohagakure.[1] Itachi później wszczepił jego oko temu krukowi.

Wygląd

Wygląda jak zwykły kruk, z wyjątkiem tego, że w lewy oczodół wszczepiony ma sharingan.

Część II

Polowanie na Itachiego

Itachi's Genjutsu.PNG

Naruto walczy z Itachim.

Podczas spotkania z Naruto przed jego ostateczną walką z Sasuke, Itachi zapytał Naruto, co by zrobił, gdyby Sasuke kiedykolwiek zaatakował wioskę. Pozornie zadowolony z odpowiedzi Naruto, że zatrzyma Sasuke i uratuje wioskę, Itachi postanowił wszczepić kruka w ciało Naruto za pomocą genjutsu jako przykrywkę, aby umożliwić przechowanie go wewnątrz Naruto.[2] Mając nadzieję, że Naruto nigdy nie skorzysta z tej mocy, Itachi zostawia kruka jako środek zapobiegawczy, gdyby Sasuke zaatakował wioskę.

Światowa Wojna Shinobi

Episode298.png

Kruk wyłania się z ust Naruto.

Gdy, Itachi został wskrzeszony podczas Czwartej Światowej Wojny Shinobi kruk wychodzi z ust Naruto, gdy Itachi aktywuje swój Mangekyō Sharingan podczas ich walki. Spodziewając się, że Sasuke wykorzysta jego oczy by zdobyć moc Wiecznego Mangekyō Sharingana, Itachi zaprogramował Kruka by zareagował na jego oczy i wszczepił mentalny rozkaz bronienia Konohagakure podczas walki z Naruto.

Crow Incinerating.png

Itachi spala kruka.

Przez użycie Kotoamatsukami na nim, Itachi uwalnia się od kontroli Kabuto. Ujawnił swój plan Naruto. Ze względu na dziesięcioletni okres oczekiwania na ponowne użycie oka Shisuia, Itachi spala kruka, by nie dostał się w niepowołane ręce.[3]

Źródła

  1. Naruto rozdział 590, strona 6
  2. Naruto rozdział 403, strony 2-8
  3. Naruto rozdział 552, strony 10-11

Więcej od Wikii

Losowa wiki