Fandom

Naruto Wiki

Książka Bingo

3998stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

“Powieść” nie jest na liście dozwolonych wartości (Manga, Anime, Film, Gra) dla tego atrybutu.

Książka Bingo

  • Książka Bingo
  • Zawartość Książki Bingo

Nazwa

Japońska 手配書
Rōmaji Bingo-Bukku
Dosłowna Polska Książka Instrukcji Poszukiwawczych

Debiut

Manga Rozdział 302
Występuje w Anime, Manga i Powieść

Książkę tą posiada każda z Ukrytych Wiosek. Zawiera ona wszelkie znane informacje na temat każdego poszukiwanego ninja, z której można się dowiedzieć np. jakim stylem walczy, z jakich technik korzysta itp. Ukryte Wioski mogą uzupełniać swoje informacje, jeśli tylko chcą. Osoby w nią wpisane są zaliczane do zagrażających wiosce. Większość wiosek woli samemu załatwiać sprawy z uciekinierami, gdyż mogą posiadać ważne informacje o wiosce, a także tajemne techniki. Praktycznie wszyscy z tej książki to ninja klasy S. Walczyć mogą z nimi tylko ANBU oraz uzdolnieni jōnini. Wśród ANBU Kirigakure jest specjalna jednostka specjalizująca się w eliminowaniu poszukiwanych ninja — tropiciele ninja. Zawartość księgi oraz to, czy dana osoba ma zostać zabita czy złapana zależy tylko i wyłącznie od Kage danej wioski. Istnieje także inny rodzaj tej książki przeznaczony dla łowców głów, która zawiera informacje, ile otrzymają nagrody za daną osobę. Miejsca wymiany są w różnych miejscach np. w kanałach. Do poszukiwanych ninja możemy zaliczyć np. Orochimaru, Kabuto, Utakatę, Zabuzę Momochiego oraz większość członków Akatsuki (bez Paina i Konan). Książki Bingo są uzupełniane przez różnych szpiegów lub wskutek starć z tymi przestępcami.

Znane Wpisy

Konohagakure

Kirigakure

Więcej z Fandomu

Losowa wiki