Fandom

Naruto Wiki

Kubikiribōchō

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Kubikiribōchō

Jūzō wielding the Kubikiribōchō.png

Nazwa

Japońska 首斬り包丁
Rōmaji Kubikiribōchō
Dosłowna Polska Ścinający Głowę Krojący Nóż

Debiut

Manga Rozdział 10
Anime Naruto Odcinek 7
Gra Naruto: Clash of Ninja
OVA Naruto Shippūden: UNSG anime cutscenes

Dane

Użytkownicy

Jūzō Biwa
Kakashi Hatake
Mangetsu Hōzuki
Suigetsu Hōzuki
Zabuza Momochi
Ochroniarz Tenzena (Tylko Anime)

To gigantyczne ostrze zostało wykorzystane przez Zabuzę Momochiego podczas jego członkostwa w Siedmiu Szermierzach Ninja Mgły. Po ucieczce z Kirigakure używał go aż do śmierci. Miecz leżał przy jego grobie niedaleko Mostu Wielkiego Naruto do momentu, w którym zabrał go Tenzen. Jego specjalną właściwością było to, że poprzez krew pozyskiwał żelazo, dzięki któremu mógł się regenerować. W mandze Suigetsu po prostu zabiera ostrze z grobu. W anime, po śmierci Zabuzy, ostrze zostało skradzione przez Tenzena Daikoku, szefa mafii, który dał go swojemu ochroniarzowi, ale Suigetsu i Sasuke go odzyskali. Podczas Czwartej Wielkiej Wojny Shinobi Kakashi Hatake zdobył ów miecz.

Miecz wygląda jak gigantyczny nóż rzeźnika. Ma koło wycięte z góry i zakole w pobliżu uchwytu. Jej rękojeść da się skrócić. Gdy uchwyt zostanie usunięty, broń jest stosunkowo krótka. Mimo iż Suigetsu jest dobrze wyszkolony, i tak musi skracać sobie rękojeść.

Kubikiribōchō został uszkodzony przez Killera B i pozostał w jego strefie szkolenia po walce z Taką. Suigetsu był zdenerwowany, ponieważ mimo to, że towarzysze uratowali go, gdy był nieprzytomny, zostawili miecz. Został przywrócony, gdy Taka szła w kierunku Konohy.

Gdy Suigetsu próbował zablokować atak A ostrzem, złamało się ono w połowie, ze względu na uszkodzenia, jakich doznał w walce z Killerem Bee. Pomimo to, Suigetsu nadal używał tego miecza podczas walki z Daruim i przechowywał nawet po walce. Jednak gdy przebrał się za samuraja, nie było widać z nim miecza.

Po wezwaniu Pakury i Gariego, Kabuto przyzwał poprzednią generację Siedmiu Szermierzy Ninja, a razem z nimi jedną z części miecza, tą z rękojeścią.

Ciekawostki

  • Kubikiribōchō potrafi się regenerować absorbując żelazo zawarte we krwi zabitego przeciwnika.

Więcej w Fandom

Losowa wiki