FANDOM

Wysokiej klasy śledząca-ofensywna technika, gdzie użytkownik wzywa ninkeny przez przywołanie, aby mogły śledzić cel z podziemia i zaatakować go równocześnie ich kłami.

Po tym jak użytkownik oznaczy przeciwnika swoją krwi, rozwija zwój i rozmazuje krew na nim. Następnie umieszczają go między rękami i wykonuje pieczęć zanim uderzy zwojem w ziemię. Ninkeny zostają tam przywołane i podróżują po ziemią śledząc zapach krwi. Gdy cel zostanie znaleziony, wyskakują z ziemi i przytrzymują przeciwnika swoimi ustami.

Ciekawostki

  • W Naruto: Ultimate Ninja, drugi specjalny ruch Kakashiego jest odmianą tej techniki, w którym Bull wyskakuje z ziemi i uderza przeciwnika mieczem z podwójnym ostrzem, który trzyma w ustach.
    • W Naruto: Ultimate Ninja Heroes, Kakashi może używać wariantu tej techniki. Kakashi nokautuje przeciwnika, wykonuje pieczęcie i kładzie rękę na ziemi. Z ziemi, wyskakuje Bull i przytrzymuje mocno przeciwnika. Następnie sam Kakashi uderza przeciwnika kilka razy kunaiem, zanim wykopie go na odległość.

Źródła

  1. Pierwszy Databook, strona 181