FANDOM

Kurohigi Kiki Ippatsu[1]

Czarna Sekretna Technika Jeden Strzał Maszyny

Nazwa

Japońska 黒秘技機々一発
Rōmaji Kurohigi Kiki Ippatsu
Dosłowna Polska Czarna Sekretna Technika: Jeden Strzał Maszyny

Debiut

Manga Rozdział 214
Anime Naruto Odcinek 125
Film Naruto film: Legenda Kamienia Gelel
Gra Naruto: Ultimate Ninja 3
Występuje w Anime, Manga, Gra i Film

Dane

Klasyfikacja Ninjutsu
Ranga Ranga B
Klasa Ofensywna
Zasięg Krótki

Inne Jutsu

Jutsu Macierzyste
Jutsu Pochodzące

Użytkownicy

Na początku przeciwnik musi być uwięziony w torsie Czarnej Mrówki. Po tym jak się to osiągnie, Kruk dzieli się na osiem części. Korpus zostaje pominięty, a ramiona, nogi i głowę umieszcza się wokół Czarnej Mrówki, każdy z ostrym ostrzem. Kankurō prowadzi oddzielne elementów do szczelin w tułowiu Czarnej Mrówki, przebijając ofiarę wewnątrz.

Ciekawostki

  • Nazwa tej sekretnej techniki jest grą na popularnej japońskiej zabawce "Kurohige Kiki Ippatsu", w której celem jest aby zabawka trzymała plastikowe miecze nad beczką, aby trafić pirata skaczącego na zewnątrz.
  • Technika ta wynika z kilku etapów sztuczek Iluzjonisty zwanych "Diabelska Komnatą Tortur" i "Przebiciem" oraz inne techniki penetracji: z wyjątkiem w przypadku Czarnej Sekretnej Techniki Jednego Strzału Urządzenia, która nie tworzy iluzji ciosu nożem lub przebicia, a biedna ofiara faktycznie staje się przebita.
  • Angielska nazwa tego jutsu jest odniesieniem do żelaznej dziewicy, trumny, która działała jako urządzenia tortur z utworzonymi ostrymi kolcami wewnątrz. Ofiara jest zmuszony stanąć prosto do wewnątrz i nie mogąc dłużej się utrzymać, i są zmuszeni pochylić się do przodu lub do tyłu na plecach, wynikiem czego jest powolna i bolesna śmierć.
  • W Naruto: Ultimate Ninja Storm, Czarna Mrówka zostanie wybita w powietrze, następnie uderza w ziemię, po czym wybucha.

Źródła

  1. Drugi Databook, strona 219

Więcej z Fandomu

Losowa wiki