FANDOM

Kuromaru

Kuromaru

(黒丸, Kuromaru)

Debiut

Manga Rozdział 137
Anime Naruto Odcinek 79
OVA Nareszcie starcie! Jōnin kontra genin!! Niekontrolowane spotkanie turnieju walki wręcz!
Występuje w Anime i Manga

Głos

Japoński Yukihiro Misono

Dane osobowe

Płeć Płeć Męska Mężczyzna
Gatunek Ninken
Wiek
  • Część II: 30
Przynależność Symbol Konohagakure Konohagakure
Partner Tsume Inuzuka
Klan Symbol Inuzuka Klan Inuzuka
Jutsu

Kuromaru (黒丸, Kuromaru) jest ninkenem należącym do klanu Inuzuka i partnerem Tsume.

Wygląd

Wyglądem przypomina wilka. Ma czarne futro, białe podbrzusze i pysk. Nie ma lewego ucha i prawego oka, które ma zasłonięte opaską.

Umiejętność

Atak Kuromaru

Atak Kuromaru

Jako ninken klanu Inuzuka Kuromaru potrafi używać ataków we współpracy ze swoją partnerką Tsume. Jest również dobrze zorientowany w klanowych technikach, co wykazuje używając Gatsūgi, która wystarcza aby spowodować duże szkody u przeciwnika. Ze wszystkich ninkenów klanu Kuromaru jest jedynym który posiada zdolność do mówienia.

Część I

Pogrążenie Konohy

Kuromaru i Tsume, razem z Haną i Trzema Braćmi Haimaru, pomagali bronić wioski podczas ataku Sunagakure i Otogakure.

Część II

Atak Paina

Kuromaru wystąpił ponownie podczas ataku Paina na Konohę. Kiedy Gakidō przygotowywał się do użycia poprzedniego Chikushōdō, zaatakował wraz z Tsume techniką Gatsūga. Gakidō użył starego Chikushōdō jako tarczy, by uniknąć ataku. Kiba i Akamaru dołączyli, jednak Gakidō został wezwany, zanim Pain zniszczył Konohę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki