Fandom

Naruto Wiki

Kuromaru

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Kuromaru

Kuromaru.png

(黒丸, Kuromaru)

Debiut

Manga Rozdział 137
Anime Naruto Odcinek 79
OVA Nareszcie starcie! Jōnin kontra genin!! Niekontrolowane spotkanie turnieju walki wręcz!
Występuje w Anime i Manga

Głos

Japoński Yukihiro Misono

Dane Osobowe

Gatunek Ninken
Wiek
  • Część II: 30
Przynależność Symbol Konohagakure.svg Konohagakure
Partner Tsume Inuzuka
Klan Symbol Inuzuka.svg Klan Inuzuka
Jutsu

Kuromaru (黒丸, Kuromaru) jest ninkenem należącym do klanu Inuzuka i partnerem Tsume.

Wygląd

Wyglądem przypomina wilka. Ma czarne futro, białe podbrzusze i pysk. Nie ma lewego ucha i prawego oka, które ma zasłonięte opaską.

Umiejętność

Atak Kuromaru.png

Atak Kuromaru

Jako ninken klanu Inuzuka Kuromaru potrafi używać ataków we współpracy ze swoją partnerką Tsume. Jest również dobrze zorientowany w klanowych technikach, co wykazuje używając Gatsūgi, która wystarcza aby spowodować duże szkody u przeciwnika. Ze wszystkich ninkenów klanu Kuromaru jest jedynym który posiada zdolność do mówienia.

Część I

Pogrążenie Konohy

Kuromaru i Tsume, razem z Haną i Trzema Braćmi Haimaru, pomagali bronić wioski podczas ataku Sunagakure i Otogakure.

Część II

Atak Paina

Kuromaru wystąpił ponownie podczas ataku Paina na Konohę. Kiedy Gakidō przygotowywał się do użycia poprzedniego Chikushōdō, zaatakował wraz z Tsume techniką Gatsūga. Gakidō użył starego Chikushōdō jako tarczy, by uniknąć ataku. Kiba i Akamaru dołączyli, jednak Gakidō został wezwany, zanim Pain zniszczył Konohę.

Więcej w Fandom

Losowa wiki