Fandom

Naruto Wiki

Kusagakure

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Kusagakure

Kusagakure.png

Nazwa

Japońska 草隠れの里
Rōmaji Kusagakure no Sato
Dosłowna Polska Wioska Ukryta w Trawie
Występuje w

Informacje

Symbol Kusagakure Symbol.svg

Kusagakure (草隠れの里, Kusagakure no Sato; dosł. „Wioska Ukryta w Trawie”) - jak w każdej innej wiosce, ninja noszą specjalne opaski z wyrytym symbolem wioski. Owy symbol przedstawia trzy pochylone źdźbła trawy. Nie wiadomo co należy zrobić, aby otrzymać taką opaskę. Bardzo niewiele wiadomo na jej temat. Przypuszcza się, że osada ta jest zupełnie niezależna, a oznacza to, że nie podlega żadnemu władcy, czy też krajowi. Ninja z tej wioski są specjalistami w technikach związanymi z fauną i florą.

W czasie Wielkiej Wojny Wiosek, wioska wraz z krainą znalazła się pod okupacją ninja z Iwa, dla których była idealną bazą wypadową w czasie wojny z Konohą. Wojna przyniosła im sporo strat, takich jak zniszczenie ważnych strategicznie mostów przez Drużynę Czwartego. Po raz pierwszy dowiadujemy się o tej wiosce, podczas egzaminu na chūnina, kiedy to zabito trzech, pochodzących z niej uczestników. Jej stosunki z pozostałymi wioskami nie są znane. W Naruto dowiadujemy się o czterech ninjach tej wioski, trzej pierwsi uczestniczyli w egzaminie na chūnina i to właśnie jednemu z nich Orochimaru zabrał twarz a resztę zabił. Czwartym jest Karin.

Miejsca

Zobacz też

Więcej w Fandom

Losowa wiki