Wikia

Naruto Wiki

Kushimaru Kuriarare

Komentarze0
3819stron na
tej wiki

Kushimaru Kuriarare

Kushimaru Kuriarare

(栗霰串丸, Kuriarare Kushimaru)

Debiut

Manga Rozdział 522
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 3

Głos

Japoński Hiroshi Shirokuma Ikona - Szukaj

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Skorpiona 18 Listopada
Płeć Płeć Męska Mężczyzna
Wiek
  • Część II: 24 (Nie Żyje)
Wzrost
  • Część II: 213 cm
Waga
  • Część II: 79,9 kg
Przynależność Symbol Kirigakure Kirigakure
Drużyna Siedmiu Szermierzy Ninja Mgły

Ranga

Ranga Ninja
Narzędzia

Kushimaru Kuriarare (栗霰串丸, Kuriarare Kushimaru) jest byłym członkiem Siedmiu Szermierzy Ninja Ukrytej Mgły oraz ANBU.

Wygląd Edytuj

Galeria

Kushimaru jest najwyższym członkiem Siedmiu Mistrzów Miecza poprzedniej generacji. Nosi sandały, a także rajtuzy. Ma czarne spodnie, i bluzę, z wyciętymi rękawami. Do łokcia, od ręki ma także rękawiczki, z odsłonięciem jego palców. Posiada także maskę ANBU, która z dołu ma wygrawerowany czarny trójkąt. Ma także spiczaste białe włosy, podobne do tych, które nosił Jiraiya.

Umiejętności Edytuj

Niewiele można powiedzieć o jego umiejętnościach, ale z tego co dane nam było zobaczyć, potrafi się świetnie posługiwać swoim mieczem oraz z łatwością związać kilku wrogów ze sobą.

Część Druga Edytuj

Światowa Wojna Shinobi Edytuj

On i cała poprzednia generacja Siedmiu Mistrzów Miecza została przyzwana, by wspomóc Gariego, Pakurę, Haku i Zabuzę podczas walki z siłami Sojuszu Shinobi. Podczas walki odzyskuje Nuibari ze zwoju który posiada Mangetsu Hozuki. Przedzierając się przez grubą mgłę zaczyna cichą masakrę, zabijając wielu shinobich naraz. Po pokonaniu Zabuzy, mgła zaczyna znikać ukazując Kushimaru przeciwnikom. W tym czasie Hatake Kakashi i Might Guy docierają do lokacji Naruto a Kushimaru zostaje zapieczętowany przez 3 Dywizje.

Więcej od Wikii

Losowa wiki