Fandom

Naruto Wiki

Kyodaigumo

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Kyodaigumo

Kyodaigumo.png

(巨大蜘蛛, Kyodaigumo)

Debiut

Manga Rozdział 194
Anime Naruto Odcinek 116
Gra Naruto: Gekitō Ninja Taisen! 4

Dane Osobowe

Płeć Płeć Żeńska.svg Kobieta
Gatunek Pająk
Klasyfikacja Przywoływany
Przynależność Symbol Otogakure.svg Otogakure
Jutsu

Kyodaigumo (巨大蜘蛛, Kyodaigumo; dosłownie znaczy "Wielki Pająk") jest zwierzęciem przyzywanym przez Kidōmaru.

Wygląd

Kyodaigumo jest gigantycznym czarnym pająkiem z pomarańczowymi paski z tyłu jej tułowia. Bardzo przypomina tarantulę.

Umiejętności

Po przywołaniu Kyodaigumo szybko wypuszcza worek młodych pajączków, które są wielkości małego psa. Aby wykonać Amagumo, Kidōmaru tnie worek otwierając go, przez co na jego przeciwnika spada wiele "małych" pająków. Pająki okręcają się wokół przeciwnika i oplatają nicią podczas spadania, przykuwając oponenta do podłoża tak, że ten nie może się poruszać. Kyodaigumo może wysadzić nici, które przytrzymują przeciwnika lub go uderzyć.

Część I

Ściganie Sasuke

Rain of Spiders.png

Kyodaigumo i Kidōmaru atakują Nejiego.

Kyodaigumo została wezwany przez Kidōmaru do walki a Nejim. Natychmiast po wezwaniu, Kyodaigumo uwalnia kokon, który przecina Kidōmaru, uwalniając setki małych pająków do ataku na Nejiego. Po tym ataku, Kyodaigumo atakuje Nejiego bezpośrednio, ale zostaje pokonana przez Miękką Pięść Nejiego, który powoduje, że wybucha. Sieć jednak z powodzeniem wiąże ruchy Nejiego pozostawiając go otwartym na atak Kidōmaru.

Część II

Światowa Wojna Shinobi

W anime, Kyodaigumo została wezwana do walki przez wskrzeszonego Kidōmaru wraz z innymi przywoływaniami Czwórki Dźwieku. Później została pokonana po raz kolejny przez Miękką Pięść Nejiego. Tym razem jednak, pająk wybucha na klejące złoto.

Więcej w Fandom

Losowa wiki