FANDOM

Naruto's Sage Mode

Naruto jako Mędrzec.

Mędrzec (仙人, Sennin) jest to osoba zdolna używać senjutsu i mistrzowsko opanowała Tryb Mędrca. Jest to też tytuł nadawany komuś znanemu z jego mocy lub wiedzy.

Senjutsu

Senjutsu (仙术, Techniki Mędrca) odnoszą się do specjalistycznej dziedziny technik, które pozwalają użytkownikowi na wyczuwaniu, a następnie zebraniu naturalnej energi wokół siebie. Praktykowanie senjutsu pozwala na zmieszanie naturalnej energii fizycznej i duchowej, z naturalną, pozwalając na wejście w Sennin Mōdo. Tylko sześć osób zdołało opanować senjutsu. Naruto Uzumaki, Minato NamikazeJiraiya, Kabuto , Hashirama Senju i Orochimaru są jedynymi ludźmi, którzy jak dotąd opanowali tą technikę. Podczas nauki, ale również i korzystania z senjutsu, łatwo można ponieść śmierć, gdyż kiedy zbierzemy za dużo naturalnej chakry, to zamienimy się w kamienny posąg żaby. Jest to jeden z powodów, dla których z powodu trudności treningu, otrzymuje się tytuł mędrca. Innymi "mędrcami" są: Shima i Fukasaku, które są żabami z góry Myoboku. W czasie IV Wielkiej Wojny Ninja dowiadujemy się, że jeszcze jeden osobnik, a mianowicie Kabuto Yakushi opanował Techniki Mędrca. Odnalazł on Ryuchidou i pod okiem Mędrca Białego Węża trenował swoje techniki w zakresie senjutsu. Podczas gdy jest on w Sennin Mōdo zrzuca skórę białego węża i staje się smokiem . Istnieją trzy legendarne miejsca, w których można ćwiczyć Tryb Mędrca. Są to Myoubokuzan, Shikkitotsurin i Ryuchidou .

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Mędrzec

Więcej z Fandomu

Losowa wiki