Fandom

Naruto Wiki

Mabui

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Mabui[1]

Mabui.png

(マブイ, Mabui)

Debiut

Manga Rozdział 416
Film Naruto film: Więzienie krwi
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 3
Występuje w Anime, Manga, Gra i Film

Głos

Japoński Misaki Sekiyama

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Wodnika.svg 1 Lutego
Płeć Płeć Żeńska.svg Kobieta
Wiek
  • Część II: 29 (Nie Żyje)
Wzrost
  • Część II: 165 cm
Waga
  • Część II: 52,4 kg
Grupa krwi A
Zajęcie Asystentka Czwartego Raikage
Przynależność

Ranga

Ranga Ninja
Rejestracja Ninja CL5550
Jutsu

Mabui (マブイ, Mabui) była kunoichi na poziomie jōnina z Kumogakure i asystentką Czwartego Raikage.

Wygląd

Jest to ciemnoskóra dziewczyna o jasnoszarych włosach spiętych z tyłu w kok. W uszach ma kolczyki.

Osobowość

Stara się być spokojna w sytuacjach stresowych i udaje jej się to. Co więcej, podobnie jak Darui, wydaje się być dość zirytowana za każdym razem, gdy A wychodzi przez ściany, sugeruje także, że Raikage niszczy biurka dość często.

Umiejętności

Mabui potrafi przenieść każdy fizyczny obiekt, gdzie zapragnie z prędkością światła. Z tego właśnie m. in. powodu została również asystentką Czwartego Raikage.

Część II

Atak Paina

Widziana jest po raz pierwszy, gdy A dowiaduje się o walce swojego brata z Sasuke Uchiha. Dostaje wtedy rozkaz wysłania zawiadomienia innych Kage o zbliżającym się Spotkaniu.

Światowa Wojna Shinobi

Gdy Killer B zostaje znaleziony przez brata i wrócił bezpiecznie do wioski, dziewczyna dziękuje wszystkim za ich ciężką pracę i prosi o szczegółowe informacje na temat tego, co wydarzyło się na Szczycie. Później bierze udział w spotkaniu przywódców Sojuszu z Raikage. Później Mabui jest widziana wraz z Raikage słysząc o postępach Pierwszego i Czwartego Dywizjonu. Pomaga zapieczętować Kinkaku używając jej debiutanckiej techniki Tensō no Jutsu, aby wysłać Kohaku no Jōhei na pole bitwy.

Ciekawostki

  • Mabui w wolnym tłumaczeniu oznacza "śliczną" lub "ładną".

Więcej w Fandom

Losowa wiki