Fandom

Naruto Wiki

Magen: Gama Rinshō

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Magen: Gama Rinshō[1]

Piosenka Konfrontacyjna Ropuch.jpg

Nazwa

Japońska 魔幻・蝦蟇臨唱
Rōmaji Magen: Gama Rinshō
Dosłowna Polska Demoniczna Iluzja: Śpiew Ropuszej Konfrontacji

Debiut

Manga Rozdział 379
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 2

Dane

Klasyfikacja Senjutsu, Genjutsu, Jutsu Współpracy
Typ Ikona Natury Yin.svg Uwolnienie Yin
Klasa Ofensywna, Uzupełniająca
Zasięg Dowolny

Inne Jutsu

Użytkownicy

Jest to genjutsu bazujące na dźwięku, przekazywane na Górze Myōboku. Ponieważ nauka jej zajmuje wiele lat, tylko Dwóch Wielkich Ropuszych Mędrców, Fukasaku i Shima zdobyli umiejętności, by ją wykonać. Zostało powiedziane, że jest to najpotężniejsze genjutsu w ich arsenale. Technika jest niezwykle potężna i wystarczy, by cel ją usłyszał, by jutsu zakończyło się sukcesem. Nawet jeśli jest kilkaset celów, każdy jest oddzielony od siebie. Wewnątrz świata genjutsu, cel jest otoczony przez czterech ropuszych samurajów, a ich ciało i umysł są kompletnie zapieczętowane między rękami w iluzjonistycznej kostce wody. Cztery nieruchome ropuchy nie zniosą wiązania, dopóki użytkownik nie wyda rozkazu.

Po tym, jak wrogowie zostają złapani w genjutsu, wszystkim co pozostało jest zadanie kończącego ciosu w prawdziwym świecie, za pomocą sekretnych Kamiennych Mieczy (石剣, Ishiken) z Góry Myōboku, które są wsadzane w serce celów, jak klin.

Pomimo wielkiej mocy techniki, zajmuje trochę czasu użytkownikom zsynchronizowanie melodii i ponieważ wykorzystując dźwięk, muszą znaleźć się z dala od lokacji, pozwalając przeciwnikom na atak ich, gdy się przygotowują. To sprawia również, że Shima i Fukasaku mają suche gardła, nie pozwalając im na wielokrotne użycie.

Źródła

  1. Trzeci Databook, strony 302-303

Więcej w Fandom

Losowa wiki