Fandom

Naruto Wiki

Mahiru

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Mahiru[1]

(マヒル, Mahiru)

Debiut

Manga Rozdział 239
Film Naruto Shippūden film: Spadkobiercy Woli Ognia
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 4
Występuje w Anime, Manga, Gra i Film

Głos

Japoński Daisuke Endō

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Bliźniąt.svg 18 Czerwca
Wiek
  • Część I: 24 (Nie Żyje)
Wzrost
  • Część I: 175,6 cm
Waga
  • Część I: 59,2 kg
Grupa krwi AB
Przynależność Symbol Iwagakure.svg Iwagakure
Partner

Ranga

Ranga Ninja
Rejestracja Ninja IW-06531
Typy Natury

Jutsu

Mahiru (マヒル, Mahiru) był jōninem z Iwagakure.

Przeszłość

Podczas Trzeciej Światowej Wojny Shinobi był w drużynie z Kakkō i Taiseki. Miał za zadanie nadzorować obszar po którym Drużyna Minato podróżowała. Utworzył dwadzieścia klonów cienia tylko po to by zostały pokonane przez chidori Kakashiego. Jednakże na końcu był w stanie zablokować chidori i prawie udało mu się zabić Kakashiego, lecz przeszkodziła mu interwencja Minato. Następnie został zabity, ale przed tym wyrażając ubolewanie, że nie uciekł, kiedy miał szansę.

Osobowość

Mahiru został opisany jako bardzo rozważna osoba, która bardzo ceniła swoje życie. Więcej nie wiadomo na temat jego osobowości.

Wygląd

Fryzura Mahiru składa się z dwóch kolczastych kucyków, jednego sterczącego w górę na czubka głowy, drugi zaś opadał w dół z tyłu głowy. Nosił standardowy strój shinobi z Iwagakure wraz z kamizelką, koszulą nie mającą prawego rękawa oraz czarnym pasem zwisającym nad prawą nogą. Nosił prosty ochraniacz na czoło z niebieskiej tkaniny.

Umiejętności

Mahiru jest wystarczająco wyszkolony by obezwładnić "cudowne dziecko" Kakashiego oraz wydaje się mieć wystarczającą czakry aby wykonać technikę klonowania cienia, tworząc dwadzieścia klonów. Był także specjalistą we władaniu technikami Uwolnienia Ziemi.

Źródła

  1. Trzeci Databook, strona 27

Więcej w Fandom

Losowa wiki