Fandom

Naruto Wiki

Maki

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Maki[1]

Maki.png

(マキ, Maki)

Debiut

Manga Rozdział 270
Występuje w Anime i Manga

Głos

Japoński

Dane Osobowe

Płeć Płeć Żeńska.svg Kobieta
Wiek
  • Część II: 28
Przynależność Symbol Sunagakure.svg Sunagakure
Drużyna

Ranga

Ranga Ninja
Jutsu
Narzędzia

Maki (マキ, Maki) to kunoichi z Sunagakure.

Wygląd

Maki ma jasne, niebieskie oczy i krótkie, ciemne włosy. Jej najbardziej charakterystyczną cechą są znaki na policzkach. Nosi standardowy strój shinobiego z Suny, w tym turban na głowie. Przy sobie nosi wielkie rolki materiału, które wykorzystuje w walce.

Umiejętności

Maki potrafi manipulować materiałem tak, aby opleść nim przeciwnika tym samym unieruchamiając go. Była wspomniana przez Temari jako elitarna kunoichi z Suny.

Część II

Misja Ratowania Kazekage

Maki jest jedną z osób, które razem z Temari miały towarzyszyć drużynie Kakashiego podczas misji, której celem było dotarcie do kryjówki Akatsuki w Kraju Rzeki, ale zostali przydzieleni do patrolu, który miał strzec wioski podczas nieobecności Kazekage. Zamiast nich poszła Chiyo.

Światowa Wojna Shinobi: Konfrontacja

Maki miała wykonać główną część planu Kakashiego, czyli za pomocą materiału unieruchomić Zabuzę. Swoją część planu miała wykonać po tym, gdy reszta zespołu go ubezwłasnowolni.

Światowa Wojna Shinobi: Punkt Kulminacyjny

Ciekawostki

  • Maki () znaczy "rolka materiału", co może być odniesienie do jej Techniki Wiązania Materiałem.
  • W rozdziale 523 jej imię jest również napisane jako Aki (アキ, Aki).
  • W anime Maki otrzymała inne kolory niż te ukazane na kolorowym obrazku podczas jej debiutu. Jej oznaczenia na twarzy zostały zmienione z fioletowych na czerwone w odcinku 218 Naruto: Shippūden.

Źródła

  1. Czwarty Databook, strona 212

Więcej w Fandom

Losowa wiki