FANDOM

Manda II (二代目マンダ, Nidaime Manda) to wzmocniony klon stworzony z komórek Mandy przez Kabuto.

Przeszłość

Został stworzony przez Kabuto Yakushiego z komórek Mandy.

Osobowość

W przeciwieństwie do oryginalnego Mandy, jest lojalny swojemu twórcy czyli Kabuto.

Wygląd

Manda II jest znacznie większy od swojego oryginału, gdyż widziany z lotu ptaka był porównywalny do Ukrytej Wyspy, będącej żółwiem. Koniec jego ogona przypominał końcówkę ogona grzechotnika. Jego kły również są inne, gdyż kły pierwowzoru są anakondo podobne, zaś w nowej wersji przypominają te kobrze.

Umiejętności

Niewiele jego umiejętności zostało nam na razie pokazanych, lecz wg. twierdzeń Kabuto jest on znacznie silniejszy, zwinniejszy i posiada bardziej wyostrzone zmysły, w porównaniu z oryginałem. Jego ogromna siła pozwoliła mu bez problemu spowodować trzęsienie ziemi, uderzając w żółwia. Można przypuszczać, że posiada on oryginalne zdolności Mandy, takie jak zrzucanie skóry podczas walki lub sporą prędkość.

Część II

Czwarta Światowa Wojna Shinobi: Odliczanie

Został wezwany do znalezienia i powstrzymania Gigantycznej Żółwiej Wyspy przez Kabuto. Uderzył Żółwia, po czym spadły na niego Gigantyczne Wybuchowe Kałamarnice i spowodowały jego wywrócenie.

Źródła

  1. Czwarty Databook, strona 213