Fandom

Naruto Wiki

Mangetsu Hōzuki

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Mangetsu Hōzuki

Hozuki Mangetsu.png

(鬼灯満月, Hōzuki Mangetsu)

  • Drugie Nadejście Demona (鬼人の再来, Kijin no Sairai)

Debiut

Manga Rozdział 522
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 3

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Wodnika.svg 15 Lutego
Wiek Nie Żyje
Wzrost
  • Część II: 172 cm
Waga
  • Część II: 54,7 kg
Grupa krwi AB
Przynależność Symbol Kirigakure.svg Kirigakure
Drużyna Siedmiu Szermierzy Ninja Mgły
Klan Symbol Hōzuki.svg Klan Hōzuki

Ranga

Ranga Ninja
Rodzina

Typy Natury

Jutsu
Narzędzia

Mangetsu Hōzuki (鬼灯満月, Hōzuki Mangetsu) był starszym bratem Suigetsu oraz członkiem Siedmiu Szermierzy Ninja Ukrytej Mgły

Przeszłość

Obydwaj, Mangetsu i Suigetsu szkolili się, w celu zostania członkami elitarnego oddziału Ukrytej Mgły, Siedmiu Szermierzy Ninja. To marzenie działało jako motywacja dla nich obu, umożliwiając kończenie okrutnych misji dzień w dzień. Mangetsu był w stanie osiągnąć swój cel, stając się członkiem Siedmiu Szermierzy Ninja Mgły i opanowując wszystkie siedem mieczy przed swoją śmiercią. Przed tym prawdopodobnie władał mieczem Hiramekarei. Jego przedwczesna śmierć pozornie pozbawiła motywacji Suigetsu.

Wygląd

Mangetsu ma półdługie, jasne włosy i zęby rekina, tak jak większość Mistrzów Miecza. Nosi strój podobny do tego, który ma jego brat, czyli ciemną bluzkę bez rękawów i jasne spodnie oraz ocieplacze na nogach. Podobnie jak Suigetsu ma pas, przy którym nosi butelkę z wodą. Na szyi nosi bandaże zawiązane jak szalik oraz ma na czole ochraniacz z symbolem wioski. Ogólnie rzecz biorąc, Suigetsu i Mangetsu z wyglądu są bardzo podobni.

Umiejętności

Kenjutsu

Mangetsu był bardzo utalentowanym szermierzem, który został przyjęty do Siedmiu Mistrzów Miecza. Według jego młodszego brata, Suigetsu, nazywany był "Drugim Nadchodzącym Demonem". Jego umiejętności, siła i czakra były takie olbrzymie, że wszystkie miecza, w tym Samehada - która jest niezwykle wrażliwa, dla tych którzy nią władają - pozwoliły mu się posiąść. Miał wielką biegłość w stosowaniu ostrzy. Posiadał nawet zwój, który ma zamknięte miecze wewnątrz nich, i może je wezwać, jeżeli nie są z ich aktualnymi nosicielami.

Transformacji Natury i techniki klanu Hōzuki

Jako członek klanu Hōzuki, Mangetsu jest biegły w korzystaniu z Uwolnienia Wody i może używać głównej sekretnej techniki swojego klanu do upłynnienia swojego ciała do woli. Można również uznać, że jest on również zorientowany w innych sekretnych technikach swojego klanu, które związane są z wykorzystaniem Suika no Jutsu

Część II

Światowa Wojna Shinobi

Mangetsu, jak również jego towarzysze, Mistrzowie Miecza, zostali wezwani przez Kabuto Yakushiego do walki z oddziałem Kakashiego w Kraju Gorąceych Źródeł. Pomimo połączenia ataków shinobi, siły okazały się bezowocne przeciwko nim, gdyż zniszczyli oni tylko trumny, z których wyszli, po czym Mangetsu wezwał miecze dla swoich towarzyszy. Po zaangażowaniu w walce, Mangetsu był widziany bez broni nad martwymi shinobi, używając Suika no Jutsu. Po porażce Zabuzy Momochiego, mgła opada, odsłaniając Mangetsu dla wroga. W czasie, gdy Kakashi Hatake i Might Guy poszli do lokalizacji Naruto, następnego dnia, Mangetsu został zapieczętowany przez Trzecią Dywizję. Później, wraz z odwołaniem Przywołania: Techniki Wskrzeszenia Nieczystego Świata, światło otacza ciało Mangetsu, technika pieczętująca została zwolniona i jego dusza wróciła do życia pozagrobowego.

Ciekawostki

  • Mangetsu (満月) znaczy "Księżyc w pełni", a Hōzuki (鬼 灯, dosłownie oznacza "demoniczną latarnię") to japońskie słowo oznaczające "Lampion" lub "zimę wiśni ", owoce przypominające chińskie lampiony z papieru, i jak wszyscy członkowie Mistrzów Miecza, jego nazwisko pochodzi od rodzaju produktu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki