Fandom

Naruto Wiki

Matka i Ojciec

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja2 Share

Matka i Ojciec

Mother and Father.png

Nazwa

Japońska 母と父
Rōmaji Haha to Chichi

Debiut

Manga Rozdział 267
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja 5

Dane

Użytkownicy

Sasori
Chiyo

Matka (母, Haha) i Ojciec (父, Chichi) są pierwszymi kukiełkami, jakie zrobił Sasori. Zostały stworzone na podobieństwo jego rodziców, którzy zginęli podczas wojny. Zrobił je w nadziei, że dadzą mu one ciepło rodzinne. Jako, że były to tylko lalki Sasori wkrótce stracił nimi zainteresowanie i gdy odchodził z wioski zostawił je. Wraz z jego odejściem lalki stały się własnością Chiyo.

Wiele lat później, podczas walki Sasoriego z Chiyo, użyła ona tych kukiełek, jednak on przy pomocy III Kazekage łatwo zatrzymał obie kukły. Po tym, jak III Kazekage został zniszczony a jego żelazny piasek wyeliminowany, użyła Matki i Ojca, by przytulili go, przebijając mu serce. Pozwoliła mu być blisko nich podczas śmierci, tak jak nie mógł nigdy za życia.

Po tym, jak dusza Sasoriego została uwolniona z Kuchiyose: Edo Tensei oddał obie marionetki Kankurō prosząc, by po śmierci przekazał je następnym pokoleniom.

Umiejętności

Z biegiem lat Chiyo dokonała modyfikacji na lalkach, by mogły one być wykorzystywane w walce. Obydwie kukły posiadają tarcze zainstalowane na ramionach, a także stalowe druty przymocowane do ich palców, które służą do cięcia. Matka dzierży ząbkowaną katanę, a Ojciec drewniany bat z kunaiem.

Ciekawostki

  • W grach Naruto marionetki Matka i Ojciec są używane przez Chiyo jako główny sposób ataku.

Więcej w Fandom

Losowa wiki