Fandom

Naruto Wiki

Matsuri

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

,

Matsuri

Matsuri część I.jpg

Matsurishippuuden.jpg

(マツリ, Matsuri)

Debiut

Manga Rozdział 280
Anime Naruto Odcinek 216
Film Naruto Shippūden film: Spadkobiercy Woli Ognia
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja 4
Występuje w Anime, Manga, Gra i Film

Głos

Japoński Maaya Sakamoto

Dane Osobowe

Płeć Płeć Żeńska.svg Kobieta
Wiek
  • Część II: 17-18
Wzrost
  • Część II: 158 cm
Przynależność Symbol Sunagakure.svg Sunagakure
Drużyna

Ranga

Ranga Ninja
Typy Natury

Narzędzia

Matsuri (マツリ, Matsuri) jest kunoichi na poziomie genina z Sunagakure.

Wygląd

Matsuri to jasnoskóra dziewczyna o czarnych oczach i krótkich, brązowych włosach. Podczas Czwartej Wojny Shinobi Matsuri ubrana jest w standardowy strój Shinobi z Sunagakure, ciemną spódniczkę i czarne sandały. Opaskę zawiązaną ma na szyi niczym szalik.

Podczas Egzaminu na Chuunina jej strój ulega zmianie. Nosi wtedy różową bluzę z dekoltem w trójkąt oraz wcięciami na ramionach, a pod nią biały podkoszulek. Poza tym ubrana jest w ciemną spódniczkę, czarne zakolanówki i sandały. Na rękach ma ochraniacze, a na szyi bezmiennie zawiązaną opaskę.

Część I

Matsuri1.jpg

Matsuri jako dziecko

Matsuri zadebiutowała jako jedyna wśród rówieśników uczennica Jinchūrikiego z zapieczętowanym Shukaku. Inni bali się Gaary. Dziewczyna rozpoczyna trening z bronią Jōhyō, chociaż tak naprawdę boi się jakiejkolwiek broni - w przeszłości na oczach Matsuri zabito jej rodziców. Gaara próbował wytłumaczyć dziewczynie, że bronią można również bronić towarzyszy, ale ona go nie zrozumiała. Gdy Gaara zostawia dziewczynę samą, grupa shinobich z wioski Takumi, nazywających siebie Shitenshounin, porywa Matsuri, aby wywabić Gaarę z Suny i posiąść moc piaskowego demona. Na ratunek dziewczynie rusza Gaara, Temari, Kankurō oraz ninja z Konohy pod dowództwem Shikamaru. W pewnym momencie Naruto uwalnia Matsuri, ale sam zostaje zaatakowany. Dziewczyna za pomocą jouhyou broni Uzumakiego i zdaje sobie sprawę, że Gaara miał rację - broń służy również by chronić innych, nie tylko po to, by nią zabijać. Wszystko kończy się pomyślnie i Matsuri wraca do Suny.

Śladami Naruto: Ścieżki Przyjaciół

Część II

Matsuri2.jpg

Matsuri w drugiej części

Misja Ratowania Kazekage

W "Shippūdenie" Matsuri razem z innymi geninami, Temari oraz Kankurō ruszają, by odbić Gaarę z rąk organizacji Akatsuki, która usiłowała wyssać z niego Shukaku. Docierają na polanę, gdzie drużyny z Konohy czekają niecierpliwie na rezultat starań czcigodnej Chiyo. Gaara wraca do życia, otoczony przyjaciółmi. Dziewczyna pojawia się później tylko, gdy Gaara z rodzeństwem wyruszają na Szczyt Kage. Matsuri wraz z innymi mieszkańcami wioski życzy Kazekage powodzenia.

Czwarta Światowa Wojna Shinobi: Konfrontacja

Matsuri zostaje przydzielona do Czwartej Dywizji pod dowództwem Gaary. Razem z innymi użytkownikami Uwolnienia Wiatru staje do walki z Trzecim Raikage. Matsuri wraz z Yukatą podają ręczniki Gaarze aby ten odpoczął, jednak on prosi o podanie ich Ōnokiemu. Zaskoczone, zastanawiają się kto to. Po czym Tsuchikage wybucha z oburzeniem, że go nie znają. Matsuri opowiada Yukacie również o Naruto. Przedstawiając go jako bohatera Konohy, który ochronił wioskę przed liderem Akatsuki, Painem.

Czwarta Światowa Wojna Shinobi: Punkt Kulminacyjny

Matsuri była pokazana podczas ataku Madary na Czwartą Dywizję. Nie wiadomo czy przeżyła konfrontację, ponieważ Madara wybił większość Dywizji.

Ciekawostki

  • W jednym z erotycznych snów Naruto, gdy podglądał Sakurę występuje jako tłum kobiet w ręcznikach (37 odcinek).
  • W mandze pojawia się tylko raz, a w anime jest postacią fillerową.
  • Jej imię oznacza Festiwal.

Więcej w Fandom

Losowa wiki