Meizu

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Meizu[1]

Meizu2.jpg

(冥頭, Meizu)

Debiut

Manga Rozdział 9
Anime Naruto Odcinek 6
Gra Naruto: Rise of a Ninja
Występuje w Anime, Manga i Gra

Głos

Japoński Toshiaki Kuwahara

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Bliźniąt.svg 6 Czerwca
Płeć Płeć Męska.svg Mężczyzna
Wiek
  • Część I: 25
Wzrost
  • Część I: 178 cm
Waga
  • Część I: 73,6 kg
Grupa krwi B
Klasyfikacja Poszukiwany Ninja
Przynależność Symbol Kirigakure.svg Kirigakure
Drużyna Demoniczni Bracia
Partner Gōzu

Ranga

Ranga Ninja
Wiek Ukończenia Akademii 12
Wiek Zdobycia Rangi Chūnina 18
Rodzina

Typy Natury

Jutsu
Narzędzia

Meizu (冥頭, Meizu) wraz ze swoim bratem bliźniakiem Gōzu byli chūninami z Kirigakure zanim uciekli i zostali najemnikami wraz z Zabuzą Momochi.

Przeszłość

Meizu wraz z bratem bliźniakiem oraz Zabuzą Momochim uciekli z Kirigakure po nieudanym zamachu na Mizukage. Od tamtej pory pracowali dla Zabuzy jako zabójcy.

Osobowość

W odróżnieniu do swojego brata, Meizu jest opisany jako posiadający krótki temperament i jest bardzo brutalny podczas torturowania swoich wrogów. Został również opisany jako chuligan.[1]

Wygląd

Meizu ma długie dzikie ciemne włosy do ramion i ciemne oczy. Nosi maskę do oddychania, która zasłania połowę jego twarzy oraz dużą rękawice z trującymi pazurami na lewej ręce z której wychodził łańcuch przymocowany do rękawicy jego brata. Nosi strój do kamuflażu, wraz z bandażami wokół bioder, wysokimi sandałami i woreczkami przyczepionymi do pasa. Na czole miał ochraniacz Kirigakure z dwoma rogami.

Umiejętności

Metal Gauntlets in action.png

Zsynchronizowany atak Demonicznych Braci.

Walki Demonicznych Braci są podręcznikowym przykładem ataków zsynchronizowanych. Jeden z nich używa wielkiej, metalowej rękawicy, w której ma schowany shurikenowy łańcuch, który krąży pomiędzy nim a bratem. Mogą wykorzystać go do wiązania przeciwnika, a następnie pokrojenia go na kawałki. W przypadku, gdy łańcuch jest unieruchomiony przez shurikena lub sztylet kunai, Gōzu posiada mechanizm zwalniający, służący do oddzielenia go od bata tak, by oboje mogli wykonywać samodzielne ataki. Do niezależnych ataków używa ostrych, zatrutych pazurów, które znajdują się na jego rękawicy.

Ninjutsu

Transformacja Natury

Gōzu i Meizu mają możliwość pojawiania się jako kałuże oraz możność chowania się nich w razie potrzeby.

Część I

Kraj Fal

Sasuke saves naruto.png

Sasuke zatrzymuje atak Demonicznych Braci.

Na początku serii Zabuza wysłał bliźniaków, by zabili Tazunę. Użyli techniki ukrycia w wodzie by zaskoczyć Drużyne Kakashiego. Natychmiast rozpoczęli atak na Kakashiego, który pozornie miał z łatwością go zabić. Gdy, przeszli do ataku na Naruto zostali zatrzymani przez Sasuke, który przerywa ich łańcuch. Wciąż mając zamiar ich zabić, bracia rozdzielają się i atakują. Zostają jednak zatrzymani przez Kakashiego, który użył techniki podmiany podczas ich pierwszego ataku. Później przywiązuje ich do drzewa by mogli zostać zabrani do przesłuchania.

Ciekawostki

  • Według Databooków:
    • Meizu wypełnił 278 oficjalnych misji: 68 rangi D, 167 rangi C, 43 rangi B, 0 rangi A i 0 rangi S

Źródła

  1. 1,0 1,1 Pierwszy Databook, strona 45

Więcej w Fandom