Fandom

Naruto Wiki

Mizukage

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja5 Udostępnij

Mizukage hat.svg

Kapelusz Mizukage.

Mizukage (水影; dosł. „Cień Wody”) jest liderem Kirigakure. Oficjalnie było Pięciu Mizukage. Ich słowo jest decydujące w politycznych i wojskowych problemach, które pojawiają się w Kirigakure. Mizukage mieszka w pałacu, który jest największym i najszerszym punktem orientacyjnym w Kirigakure, z napisem Mizu (, dosłownie znaczy "Woda").

Lista Mizukage

Pierwszy Mizukage

Główny artykuł: Pierwszy Mizukage
First Mizukage.png

Pierwszy Mizukage.

Pierwszy Mizukage (初代水影, Shodai Mizukage; znaczy dosłownie "Pierwszy Cień Wody") był założycielem Kirigakure.

Drugi Mizukage

Główny artykuł: Drugi Mizukage
Gengetsu Hōzuki.png

Drugi Mizukage.

Gengetsu Hōzuki był Drugim Mizukage (二代目水影, Nidaime Mizukage; znaczy dosłownie "Drugi Cień Wody") z Kirigakure. Był liderem wioski Kirigakure oraz członkiem Klanu Hōzuki.

Został zabity przez , Drugiego Tsuchikage.

Trzeci Mizukage

Główny artykuł: Trzeci Mizukage
Mizukage3rd.png

Trzeci Mizukage.

Trzeci Mizukage (三代目水影, Sandaime Mizukage; znaczy dosłownie "Trzeci Cień Wody") z Kirigakure. Jest liderem wioski Kirigakure.

Czwarty Mizukage

Główny artykuł: Yagura
Yagura.png

Czwarty Mizukage.

Yagura był Czwarty Mizukage (四 代 目 水 影, Yondaime Mizukage; znaczy dosłownie "Czwarty Cień Wody") był jinchūrikim Trzyogoniastego Wielkiego Żółwia. Gdy Trzyogoniasty został złapany przez Akatsuki, nie miał gospodarza i przebywał w środowisku naturalnym. Powód, dla którego Trzyogoniasty został usunięty z Yagury jest nieznany. Za jego rządów wioska była znana jako Wioska Krwawej Mgły ze względu na okrutny egzamin na gennina, po w wiosce prześladowana użytkowników Kekkei Genkai. Yagura zasłyną jako okrutny i bezlitosny, shinobi którzy go zdradzili byli natychmiast eliminowani. Działania Yagury były jednak kontrolowane przez Tobiego który kontrolował Yagure.

Piąta Mizukage

Główny artykuł: Mei Terumī
Mei w Kapeluszu Mizukage.png

Mei Terumi, Piąta Mizukage.

Mei Terumi jest Piąta Mizukage (五代 目 水 影, Godaime Mizukage; znaczy dosłownie "Piąty Cień Wody") jest obecnie urzędującym Mizukage. Posiada władzę nad wszystkimi kwestiami politycznymi i wojskowymi Ukrytej Mgły i jej mieszkańców. Za jej rządów znaczenia poprawiła się sytuacja we mgle, gdyż odstąpiono od metod Yagury. W okresie pełnienia przez nią urzędy miała miejsce Czwarta Światowa Wojna Shinobi. Wiele lat po wojnie oddała swoje stanowisko swemu ochroniarzowi Chojurowi.

Szósty Mizukage

Główny artykuł: Chōjūrō
Chōjūrō Epilogue.png

Chōjūrō, Szósty Mizukage.

Chōjūrō (長十郎, Chōjūrō) po czwartej światowej wojnie shinobi zostaje Szóstym Mizukage (六代目水影, Rokudaime Mizukage; znaczy dosłownie "Szósty Cień Wody"). Jeden z Siedmiu Szermierzy Ninja Mgły, ochroniarz Piątej Mizukage, zastąpił ją na stanowisku wiele lat po wojnie.

Więcej w Fandom

Losowa wiki