FANDOM

Mizukage hat

Kapelusz Mizukage.

Mizukage (水影; dosł. „Cień Wody”) jest liderem Kirigakure. Ich słowo jest decydujące w politycznych i wojskowych problemach, które pojawiają się w Kirigakure. Mizukage mieszka w pałacu, który jest największym i najszerszym punktem orientacyjnym w Kirigakure, z napisem Mizu (, dosłownie znaczy "Woda").

Lista Mizukage

Pierwszy Mizukage

Główny artykuł: Byakuren

First Mizukage

Byakuren, Pierwszy Mizukage.

Byakuren (白蓮, Byakuren) był Pierwszym Mizukage (初代水影, Shodai Mizukage; dosł. „Pierwszy Cień Wody”) i założycielem Kirigakure w Kraju Wody.

Drugi Mizukage

Główny artykuł: Gengetsu Hōzuki

Gengetsu Hōzuki

Gengetsu Hōzuki, Drugi Mizukage.

Gengetsu Hōzuki (鬼灯幻月, Hōzuki Gengetsu) był Drugim Mizukage (二代目水影, Nidaime Mizukage; dosł. „Drugi Cień Wody”) Kirigakure.

Trzeci Mizukage

Główny artykuł: Trzeci Mizukage

Third Mizukage

Trzeci Mizukage.

Trzeci Mizukage (三代目水影, Sandaime Mizukage; dosł. „Trzeci Cień Wody”) był liderem Kirigakure.

Czwarty Mizukage

Główny artykuł: Yagura Karatachi

Yagura Being Controlled

Yagura (lewy) Czarty Mizukage i Tobi (prawy) "prawdziwy" Czwarty Mizukage.

Yagura Karatachi (枸橘やぐら, Karatachi Yagura) był jinchūriki Trójogoniastego i Czwartym Mizukage (四代目水影, Yondaime Mizukage; dosł. „Czwarty Cień Wody”) Kirigakure. Był kontrolowany przez Tobiego, który może być nazwany "prawdziwym" Czwartym Mizukage.

Piąta Mizukage

Główny artykuł: Mei Terumī

Mei w Kapeluszu Mizukage

Mei Terumi, Piąta Mizukage.

Mei Terumī (照美メイ, Terumī Mei) była Piątą Mizukage (五代目水影, Godaime Mizukage; dosł. „Piąty Cień Wody”) Kirigakure.

Szósty Mizukage

Główny artykuł: Chōjūrō

Sixth Mizukage

Chōjūrō, Szósty Mizukage.

Chōjūrō (長十郎, Chōjūrō) jest Szóstym Mizukage (六代目水影, Rokudaime Mizukage; dosł. „Szósty Cień Wody”) Kirigakure.