Fandom

Naruto Wiki

Mizuki

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Mizuki

Mizuki.png

(ミズキ, Mizuki)

Debiut

Manga Rozdział 1
Anime Naruto Odcinek 1
Gra Naruto: Shinobi no Sato no Jintori Kassen

Głos

Japoński
Polski Łukasz Lewandowski Ikona - Szukaj.png

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Wagi.svg 21 Października
Wiek
  • Część I: 27
Wzrost
  • Część I: 179,4 cm
Waga
  • Część I: 69,4 kg
Grupa krwi AB
Klasyfikacja Poszukiwany Ninja
Zajęcie Nauczyciel w Akademii Ninja
Przynależność

Ranga

Ranga Ninja
Rejestracja Ninja 011141
Typy Natury

Jutsu

Narzędzia

Mizuki (ミズキ, Mizuki) był chūninem z Konohagakure oraz byłym nauczycielem w Akademii Ninja.

Przeszłość

775px-Mizuki as young.jpg

Mały Mizuki

Najlepszym przyjacielem Mizukiego był Iruka. Razem się bawili i wspierali w trudnych chwilach. Jednak Mizuki znienawidził Irukę, gdy ludzie, jego zdaniem, zaczęli traktować chłopaka lepiej od niego. Jednak mimo to nadal udawał przyjaciela Iruki, by dyskretnie utrzymywać go w stanie przygnębienia. Mimo uzyskania rangi Chūnina oraz zostania instruktorem w Akademii Ninja, Mizuki nie potrafił zaspokoić swojego ego. Stwierdził, że zrobi wszystko, by uzyskać szacunek innych shinobi.

Osobowość

Pierwotnie Mizuki był bardzo uprzejmy i życzliwy. Został opisany jako miły człowiek, przez swoją byłą narzeczoną, Tsubaki. Jednak w rzeczywistości nie dbał o swoich kompanów i był gotów poświęcić ich życie, tylko dla wzrostu własnej siły. Nie przejmował się niczym. Był dumny, że nie posiada takich uczuć jak moralność oraz, że nie potrafi pracować w zespole, co było wynikiem jego arogancji. Jego żądza władzy wydaje się być skutkiem kompleksu niższości u Mizukiego. Te cechy powodują, że bardzo różni się od Naruto. Nie lubi ramen i nienawidzi Kyūbiego uwięzionego w Uzumakim.

Umiejętności

Mizuki jest wykwalifikowanym shinobi, potrafiącym nawet sprawnie władać dużym shurikenem. Zawsze był uważany za mądrego ucznia, bardzo szybko pojmującego zaawansowane techniki. Był wystarczająco silny, aby pokonać Shizune. Z łatwością potrafił manipulować osobami w swoim otoczeniu i bez użycia siły zmuszać ich do różnego rodzaju zadań.

Podczas pobytu w więzieniu, Mizuki bardzo dużo trenował. Dzięki samozaparciu stał się bardzo silny i umięśniony. Podczas bitwy z Iruką zaprezentował szereg jutsu, które składały się na przeróżne kombinacje.

Przeklęta Pieczęć

Mizuki miał n
Tygrysia Transformacja Mizukiego.jpg

Tygrysia przemiana Mizukiego.

a ręce tatuaż, który w rzeczywistości był receptą na uzyskanie wielkiej siły, czerpanej z Przeklętej Pieczęci. W pierwszym stadium stał się jeszcze bardziej umięśniony i posiadł niesamowitą siłę i szybkość. W drugim stadium przybierał formę człowieka-tygrysa, który był o wiele silniejszy, jednak kosztem straty niesamowitej szybkości.

Część I

Prolog — Kraj Fal

Mizuki był nauczycielem Naruto w Akademii Ninja. Po tym, jak Uzumaki nie zdał testu na genina, Mizuki, powiedział mu, aby skradł Zwój z Zakazanymi Technikami i nauczył się jednej. Wtedy Iruka miał nadać mu tytuł genina. Naruto nie wiedząc, że padł ofiarą manipulacji ze strony Mizukiego, skradł zwój. Touji zamierzał złapać Uzumakiego i zabrać mu zwój. Jednak przeszkodził mu Iruka. Mizuki zdając sobie sprawę, że nie będzie mógł odebrać Naruto zwoju, zaczął grać na jego psychice. Chciał, aby Uzumaki przeciwstawił się Iruce. To dałoby mu możliwość kradzieży zwoju. Wyjaśnił mu, czemu w wiosce nim gardzą, że jest pojemnikiem na Kyūbiego.

Naruto był w szoku, nie mógł się ruszyć. Mizuki to wykorzystał i rzucił w jego stronę duży shuriken. Iruce w ostatniej chwili udało się zasłonić Naruto, jednak sam został raniony. Umino powiedział Uzumakiemu, że nie wini go za śmierć swoich rodziców. Naruto wierząc w ciepłe słowa Iruki, użył Tajū Kage Bunshin no Jutsu i ostatecznie pokonał Mizukiego.

Misja Wytropienia Mizukiego

775px-Mizuki after being in the prison.jpg

Mizuki po pobycie w więzieniu

W mandze Mizuki twierdził, że chciał Zwój z Zakazanymi Technikami dla siebie, by stać się o wiele silniejszym. Jednak filery w anime wykazały, że zamierzał przekazać go swojemu panu, Orochimaru i tym samym wkraść się w jego łaski.

Mizuki był przetrzymywany w więzieniu w Konosze. Dużo trenował i knuł ucieczkę z więzienia. Udało mu się to. Uciekł wraz ze Legendarnymi Głupimi Braćmi, których zmanipulował. Mogliśmy zauważyć, że na łokciu ma tatuaż przekazany przez Orochimaru, który miał mu pomóc w utworzeniu eliksiru. Wcześniej jednak odwiedził swoją byłą narzeczoną Tsubaki. Dziewczyna twierdziła, że mimo iż Mizuki był w więzieniu ich związek się nie rozpadł. Jednak Mizuki znokautował ją, najwyraźniej nie darząc już jej uczuciem i udał się do jaskini, w której miał stworzyć eliksir.

Skutki Uboczne Zwierzęcej Przeklętej Pieczęci.jpg

Skutki uboczne po zażyciu eliksiru przez Mizukiego

Po wypiciu eliksiru Mizuki stał się niezwykle szybki i bardzo silny. Po chwili zmienił się w człowieka-tygrysa, który posiadał dużo większą siłę, jednak był znacznie wolniejszy. Ostatecznie Naruto i Iruce udało się go pokonać, przy użyciu Rasengan. Mizuki był kolejną ofiarą manipulacji Orochimaru. Zmienił się w bezsilnego starca, ponieważ składniki wypitego przez niego eliksiru były niekompletne. Tsunade udało się uleczyć jego ciało, jednak Mizuki nie mógł być już dłużej shinobim. Później przesłuchiwano go na temat miejsca pobytu Orochimaru.

Ciekawostki

  • Jego ulubiona potrawa to sushi, za to najmniej lubi ramen.
  • Jego ulubione zdanie to „poprawne myślenie”.

Więcej w Fandom

Losowa wiki