FANDOM

Mizura (ミヅラ, Mizura) jest geninem z Hoshigakure.

Wygląd

Ma średniej długości fioletowe włosy i duże brązowe oczy. Zazwyczaj nosił zielone kimono z niebieskimi dodatkami.

Część I

Misja Ochrony Gwiazdy

On i inni genini z Hoshigakure jak Sumaru i Hokuto używali meteoru by wzmocnić swoją siłę. On podobnie jak wielu innych doznał skutków ubocznych stosowania tej metody i został przykuty do łóżka. Kiedy Neji Hyūga spojrzał przy pomocy Byakugana na jego system czakry okazało się, że jest uszkodzony.

Meteorite Effects

Mizura ujawnia skutki uboczne korzystania z meteorytu.

Pomógł Hokuto wytłumaczyć skutki uboczne treningu z meteorytem, pokazując swoją pierś na której miał purpurowe odbarwienia. Akahoshi próbował zabić Hokuto strzałą, ale Mizura odepchnął ją i przyjął strzałę na siebie. Gdy upadł, powiedział do Hokuto by dla niego kontynuowała walki przeciwko treningowi z meteorytem. Po tym jak Naruto pokonał Akahoshiego, młody genin został przeniesiony do Konohagakure w celu leczenia. Shizune powiedziała, że będzie w stanie odzyskać sprawność. Gdy został wypisany ze szpitala widzimy go na spacerze ulicami Konohy wraz z Hokuto i Sumaru a potem słucha jak Naruto i Sumaru kłócą się o to, kto pierwszy zostanie Kage.