Fandom

Naruto Wiki

Mizura

3992strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Mizura

Mizura.jpg

(ミヅラ, Mizura)

Debiut

Anime Naruto Odcinek 178
Występuje w Tylko Anime

Głos

Japoński Tōko Aoyama

Dane Osobowe

Przynależność Symbol Hoshigakure.svg Hoshigakure

Ranga

Ranga Ninja

Mizura (ミヅラ, Mizura) to młody genin z Hoshigakure, przyjaciel Sumaru i Hokuto.

Wygląd

Ma średniej długości fioletowe włosy i duże brązowe oczy. Zazwyczaj nosił zielone kimono z niebieskimi dodatkami.

Część I

On i inni genini z Hoshigakure jak Sumaru i Hokuto używali meteoru by wzmocnić swoją siłę. On podobnie jak wielu innych doznał skutków ubocznych stosowania tej metody i został przykuty do łóżka. Kiedy Neji Hyūga spojrzał przy pomocy Byakugana na jego system czakry okazało się, że jest uszkodzony.

Meteorite Effects.png

Mizura ujawnia skutki uboczne korzystania z meteorytu.

Pomógł Hokuto wytłumaczyć skutki uboczne treningu z meteorytem, pokazując swoją pierś na której miał purpurowe odbarwienia. Akahoshi próbował zabić Hokuto strzałą, ale Mizura odepchnął ją i przyjął strzałę na siebie. Gdy upadł, powiedział do Hokuto by dla niego kontynuowała walki przeciwko treningowi z meteorytem. Po tym jak Naruto pokonał Akahoshiego, młody genin został przeniesiony do Konohagakure w celu leczenia. Shizune powiedziała, że będzie w stanie odzyskać sprawność. Gdy został wypisany ze szpitala widzimy go na spacerze ulicami Konohy wraz z Hokuto i Sumaru a potem słucha jak Naruto i Sumaru kłócą się o to, kto pierwszy zostanie Kage.

Więcej w Fandom

Losowa wiki